Er komt een vrouw de eetzaal binnen met een minuscuul topje, zonder bh of bikini (of wat dan ook) en je hebt vol zicht op haar borsten die met iedere pas die ze zet heen en weer schudden. Ja, dat vind ik onfatsoenlijk. Maar nogmaals, mijn mening.
Maar als ik een bh aan heb schudden ze alsnog. Daar kan ik niets aan doen. Is dat dan ook onfatsoenlijk? Oké ik draag geen minuscuul topje
Jeetje, gelukkig herken ik die irritatie totaaaal niet! Ik snap ook niet waarom je dat zo onsmakelijk vindt tijdens het eten? Het zijn gewoon vrouwen met een topje aan zonder bh die lekker een hapje gaan eten terwijl ze op vakantie zijn.
Dit soort onfatsoenlijke keuzes in een restaurant zijn net een auto-ongeval.... Je wil niet kijken maar je kan niet anders en doet het toch.
Ik zou me er verder niet aan storen, dat ik het zelf niet zou doen is wat anders. Dat ik dat niet doe wil namelijk niet zeggen dat anderen hetzelfde moeten vinden/doen. Ieder z'n mening natuurlijk maar ik zou mijn eetlust er niet door laten bederven
hahahaha lig dubbel, heerlijk wat post. Wel duidelijk dat ik het met je eens ben Ik vind het ook niet erg, leef en laat leven.
Haha ik dacht dat t over kippen ging. Nee ik houd er niet van en zou zeker m'n man aanstoten en zeggen kijk dat dan vreselijk hoor zou ik nooit doen. Maar ik heb dat met meer dingen: okselhaar, te krappe kleding, ongeschoren benen met zwarte haren... Maar me storen? Nee ik loop er niet zo bij! Ik zou er niet minder door eten haha
Ik kan mij absoluut niet storen aan iemand anders zijn kippen. Al zouden ze de tuin uit wandelen of hun kuikentjes voeren. Ik heb wel wat beters te doen dan mij daar druk om maken. Vind het eigenlijk wel een beetje vreemd om daar zo'n mening over te hebben. Het zijn maar kippen.
Afhankelijk van de staat van de kippen, zou ik me er niet erg aan storen. Als ik volle stevige kippen zou hebben, zou ik het misschien ook wel doen. Met mijn mini kippen is het niet zo mooi om ze los te laten..
Dat dus. TS, was je partner er toevallig ook erg door afgeleid en stoorde dat je juist? En vind je het daardoor vervelend dat andere vrouwen er gewoon mee te koop lopen? Of heeft het enigszins met jaloezie te maken? Waren het mooie kippetjes en ben jij wat minder bedeeld? Ik probeer een verklaring te zoeken aangezien jij je er wel heel erg aan irriteert zo te lezen.....
ik stoor me er ook aan. Dan weer niet aan ongeschoren benen. En okselhaar vind ik ook geen probleem mits dat maar niet in het buffet hangt te zwabberen of in mijn ogen. maar kom op we hebben naaktstranden ga daar dan lekker liggen showen. Of als je dat dan al niet doet ga dan ergens op straat te koop lopen. Ken je misschien nog je vakantie terug verdienen. Maar niet in een restaurant... en ik weet dat je iedereen moet laten leven. Dus ik zal het die mensen nooit zeggen of laten merken dat ik er zo overdenk, maar persoonlijk vind ik dat je dan te te koop loopt.