Oh bah, kippen vrij in het hok

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Ik snap je wel hoor ts. 9 van de 10 keer ziet het er gewoon niet uit. Ik was laatst in het zwembad m'n ondergoed vergeten en moest dus zo naar huis,, m'n bikini was zeiknat. Heb echt met m'n tas voor m'n borst gelopen, die tepels zien er niet uit,ik vind het echt armoedig staan.

2. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.268
    417
    83
    Ziet er inderdaad niet uit.
    Hier altijd bh aan.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.259
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik loop regelmatig zonder BH. Heerlijk. BH's zitten gewoon niet lekker. Nou ja, ik heb van die spotgoedkope elastieken dingen van de Action. Die zitten lekker. Maar een gewone BH vind ik niks. Ik zou niet weten waarom ik iets ONDER mijn kleding moet dragen, omdat een ander zich anders aan de vorm van mijn lichaam stoort? Want je ziet echt niet meer of minder borst als ik geen bh draag, er zit nog een shirt overheen tenslotte.

4. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Wij zeggen los in de tas.. Tja.. Vies vind ik het niet maar echt mooi ook niet.. Kan me er tijdens mijn vakantie echt niet druk om maken ;)

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Maar jij hebt misschien geen grote cup? Ik kan met mijn cup D/E gerust eens een dag zonder bh lopen als ik een pyjamadag heb maar anders moet ik echt wel ondersteuning hebben.. Daarbij vind ik juist dat geschuur van kleding tegen mijn tepels niet fijn! ;)

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.259
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nee, ik heb heel bescheiden borsten. Een niet al te grote B-cup. Voor sommige jurkjes wel jammer. Maar ze doorstaan de potloodtest nog prima. ;)

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Ik heb een 75AAA, vind daar maar eens bh's in ;) Ik vind alleen push-up dingen (en er valt vrij weinig te pushen, dus dat ziet er niet uit), padded (zit ook altijd te ruim) of van die tiener-topjes... en dat zijn eigenlijk gewoon halve hemdjes ;) Dus mijn kipjes zitten ook regelmatig los in hun hok, en dat zit veeeel fijner dan onnodige padding of push-up'ing ;)

8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ophokplicht instellen?

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.259
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    En daarbij nog een vervoersverbod, haha.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou willen dat het soms kom, half uur lopen zonder bh en mij kippen zijn van de leg en willen weer het hok in.

Wat andere mensen doen als ze maar iets van kleren aan hebben.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik kende die uitdrukking nog niet :D

Mja... als de bovenkleding doorschijnt, dan vind ik het niet kunnen. Als je kunt zien, dat ze geen BH dragen, door de manier waarop ze hangen/bewegen... sja... boeiend... Maar het gaat om een minuscuul topje, begrijp ik? Had het dan überhaupt iets uitgemaakt als ze er een BH onder had gedaan?

In de meeste restaurants (ook die van hotels) is wel enige dresscode. Vaak dat je niet in je badkleding (of badjas) naar binnen mag. Dat vind ik terecht. Ik vind dan ook dat je er best op aangesproken mag worden als je te schaars gekleed bent. Maar dat hangt dus van de huisregels af.

Dat vind ik erg moeilijk te geloven. Ik denk eerder, dat je man zijn uiterste best doet om niet te kijken. Als het JOU al opvalt, dan is het je man al een paar dagen eerder opgevallen. :D:D:D:D Of hij is latent homo... ;)

Maar wat al eerder gezegd is: Gewoon een andere kant op kijken.

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

Daar ging mijn thee ! bedankt heel de tafel onder.. whawhaha ik ga compleet op de grond hier van het lachen

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Tijdens het eten leg ik mijn kippen op een bord op tafel. :D :D

Jeetje, het zijn maar borsten hoor. Als iemand al zwabberend langs zou lopen zou ik vooral in de lach schieten. Ja, ik vind het geen gezicht. Maar vrijheid blijheid, ieder heeft de vrije keus om haar borsten los te laten of op te binden. Anders ook de verplichting opleggen om andere lichaamsdelen die niet meer zo stevig zijn en flubberen vast te binden (te dikke buik, dijen, bovenarmen etc).

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    :D Tuurlijk had haar man het allang gezien.
    Die vond het waarschijnlijk helemaal fantastisch :D maar ja, dat kan hij niet zeggen tegen zijn vrouw die zich er juist aan stoort.

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik weet niet hoe het met jullie mannen zit, maar als mijn man moet kiezen tussen eten (omdat het etenstijd is) of losse kippen in een hok, gaat hij toch echt voor eten. Bourgondiër 😂. Dus, nee. Het was hem niet opgevallen. Maar toen ik hem er op wees, zei hij 'gatver, moet dat zo tijdens het eten?' Thuis of prive je borsten los laten hangen/schudden prima, maar in een volle eetzaal dus toch maar niet.

16. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Hmm als je relatie verder prima in elkaar zit waarom zou hij het dan niet kunnen zeggen? Mijn man zou het gewoon zeggen en kijken als hij het interessant zou vinden ook al stoor ik mezelf eraan...

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ha wat een onzin joh, mijn ex-man zou dat ook niet opgevallen zijn. Niet omdat hij homo zou zijn of of het hem eerder al opgevallen is, maar gewoon omdat hij dat soort dingen werkelijk niet ziet. Ik herinner me gewoon situaties, niet alleen qua vrouwelijk schoon, maar ook gewoon andere opvallende dingen, en die heeft hij gewoon niet gezien. Hij let niet op dingen om zich heen. En ik weet zeker dat hij niet de enige is.

Ik kan me niet voorstellen dat zwabberende of wiebelende borsten als onfatsoenlijk of zelfs onsmakelijk gezien geworden. Niet mooi, snap ik. Niet netjes, snap ik ook. Maar onsmakelijk? Nee snap ik niet.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Haha mijn oprechte excuses.. tafel weer schoon en droog? ;)

Trouwens sommige meiden vragen aan iemand die ze dus los laat hangen of ze dan hele kleine borsten hebben. . Maar ook vrouwen met grote borsten genieten van geen bh hoor..

K heb pre prego al 75E. Nu nog iets groter. Maar oh wat vind ik het lekker om ze los te hebben. Geen gedoe. Lekker vrij. Als je goed kijkt zul je vast zien dat ik geen bh aan heb en ze net 1 cm lager hangen dan normaal. Maar het is eht niet zo alsof ze je aanstaren en je elke mm kunt zien hoor.. plus dat ze ook niet heen en weer jojoen als een stuiterbal ofzo..

Maargoed. Ik begrijp echt het punt niet. Maar dat komt denk ik omdat mijn tetten ook vrije kippen zijn soms ;)

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik had 75E en nu is het maatje luchtballon. Nee, die laat ik niet vrij in het hok. :D
    Als je nu mooie strakke borsten hebt dan kan je ze prima loslaten maar zodra het van die flinke hangers worden, nee sorry, doe dat maar thuis.

20. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Hahaha kippen vrij in het hok!

Deel Deze Pagina