Oh bah, kippen vrij in het hok

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik heb maar zelden losse kipjes in een hok gezien dat ik dacht dat ken der mee door. Of het valt me gewoon niet op haha.

Maar ik geloof dat wij vrouwen er heel anders naar kijken dan mannen. Niet netjes nee vaak niet, zeker niet als ma Flodder aanschuift. Maar er zijn ook zat mooie jurkjes waar je beter geen bh onder kan dragen want dat ziet er gewoon niet uit.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ach, als je kijkt naar Hollywood premières of award events, dan zie je genoeg prachtige creaties, waar ook geen BH bij kan...

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Oh nee heel onsmakelijk! Ondanks stevige en wat kleinere borsten, cup B, altijd een bh aan!

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou, als die dames daar op de foto's hierboven een chique restaurant zouden binnen lopen, zouden weinig mensen dat smerig, asociaal of onsmakelijk vinden...

Daarentegen kan ik ook wat outfits mét BH bedenken, waar die uitdrukkingen beter bij passen.

5. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ja precies, zo ziet het er bij mij nou ook altijd uit als ik zonder ga :p

Even serieus ;); helaas is Hollywood niet het echte leven. Hebben zij geen andere trucjes, zoals tape en zo? Lijkt me ook niet lekker zitten. Maar eerlijk is eerlijk, mooi is het wel.:)

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb een half jaar geleden een bv gehad. Nu heb ik toch nog een volle C, maar ik had een tijd geleden iets aan met een heel diepe V-hals. Dat deed me gelijk denken aan die Hollywood-foto's. Het stond totaal niet vies of asociaal (maar dat heeft er waarschijnlijk ook nog mee te maken, dat die van mij nog strak zijn en rechtop staan :D). Helaas kon ik het niet kopen, omdat mijn littekens dan een klein beetje zichtbaar zouden zijn en die mogen zeker een jaar niet in de zon. :(

Maar veel vrouwen met een kleine cup kunnen wel jurkjes en shirtjes/blouses aan zónder BH er onder. Dus daar ligt het niet aan.

Ik denk ook dat het 'probleem' hem zit in zware, hangende borsten, die dan dus alle kanten op wiebelen als je maar een klein beetje beweegt (been there, done that). Nee, dat is inderdaad geen gezicht. Maar ik zou niet zover gaan om het onsmakelijk te noemen en dit beeld te willen weren op vakantie nota bene.

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Gelukkig zijn we allemaal gezegend met Hollywoodkippen en bijbehorende kleding 🙄. Maar als jij ze lekker wilt laten hangen (of staan) ga je gewoon je gang. Helemaal prima. Maar ik hoef het niet te zien en vind het onfatsoenlijk.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Die Hollywood foto's zijn ook niet reëel he? Die kippen worden vastgetaped.

9. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap wel wat je bedoeld. Ik vind het niet onsmakelijk of onfatsoenlijk.
    Vind wel dat wanneer de kippen zich uitrekken tot aan de navel, dat niet erg charmant staat..

Mijn kippen worden snel opgewonden, die prikken met de snavel door mijn t-shirts heen, dus die van mij gaan lekker op de stok.
    Thuis mogen ze wel genieten van hun vrijheid.

10. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Hahhahaha wat een topic

11. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Helaas besluiten vooral de dames die beter wel een bh kunnen dragen om de boel lekker te laten hangen. Het stoort mij overigens verder totaal niet zolang ik er maar niet naar hoef te kijken.

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik heb grote volle e kippen en ik heb een stel jurken waarbij ze gewoon los in het hok gaan hoor. Daar staat een bh gewoon lelijk onder.

13. Betsy

Betsy Niet meer actief

Zo vast als in een legbatterij :D

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Waar kijk jij toch naar.. als je het niet graag ziet kijk dan de andere kant op. Dat getrut over anderen zeg.

En nee, ik heb het zelf niet, aangezien ik niet houd van dat gezweet ertussen..

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sommige misschien, maar bij niet allemaal is het nodig.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Grote kippen mogen wat mij betreft in hun hok blijven. Van kleine kippen vind ik het minder storend als ze niet in hun hok zitten. Ben dan wel jaloers omdat ik zou willen dat ik kleinere kippen had die fatsoenlijk hun hok uit konden ;)

Verder maak ik me er niet zo heel druk om, vindt het niet vies ofzo. Maar snap niet dat mensen dat doen zeg maar, zou het zelf niet doen.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Scharrelkippen met pikkende snavels en pakken shag, ik heb dubbel gelegen van dit topic. :D

Ik draag zelf wel altijd een BH (zodat het tenminste nog ergens op lijkt :cool:), maar stoor me er absoluut niet aan als een ander geen BH aanheeft.

Deel Deze Pagina