Oh bah, wat was dat vies!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaMarije, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adi

adi Niet meer actief

aaaagghhh... dit klinkt echt erg :D
    Ik vind spuug nog erger stinken dan poep.

Het was ook een vreselijke week. Hun maag kon op gegeven moment geen melk meer verdragen. Toen hebben ze 4 dagen op ORS geleefd (in het zkh), vreselijk afgevallen en kei ziek geweest. Gelukkig zijn we daar ook uitgekomen.

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha :D grappig! maar niet leuk!

Hier gelukkig nog geen poep verhalen. wel genoeg mee gemaakt met plas ;) Gijs heeft een keer in zijn gezicht geplast, toen ik zijn benen/kont omhoog hield om hem schoon te maken! ;) ach ja hoort erbij;)

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ikzelf at lieveheersbeestjes uit de vitrage gevist.. ;) dacht dat t snoepjes waren haha. Mn moeder vond t al een raar geluid uit mn mond, dat geknars..

4. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    hahaha, arme kleintjes, leedvermaak.

Hier nog niet echt hele vieze dingen, behalve dan dat mijn dochtertje standaard door haar plasje kots (soms geeft ze wat terug) gaat glijden met haar handjes. Ik kan er niet snel genoeg bij zijn of ze is alweer aan het schilderen :$

En wat ook best vies is: dochtertje aan de dunne, luier uit en splash! Zo tegen de verwarming aan die 1 1/2 meter verderop staat en....onder het opstaande randje van de commode (zag dat het kiertje verstopt was) Heb geprobeerd de poep er zo goed en zo kwaad als het kon ertussen uit te vegen ;)

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Mijn dochtertje zat laatst kattenkots te eten.. :) Heel onsmakelijk.

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    ge-wel-dig!!!! die verhalen lach me helemaal wezeloos hier.....ik heb nog niks meegemaakt wat echt vies is, maar ja mijn moppie is pas net een half jaartje, dus ik hou m,n hart vast....haha

7. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Hahaha ze spuiten ver he! Hier heb ik hetzelfde gehad.

Ook een keertje dat ik dacht. Laat ik de kleine eens even op bed verschonen. Dus ik deed zijn luier uit en hij spoot zo in een straaltje recht in zijn papa's gezicht (die dus in een diepe slaap was). Zijn gezicht toen hij zo wakker schrok. Echt zo van huh huh wat was dat???? En toen hij naar ons keek, wist hij dus wat het was. :) Hilarisch!

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hahah lig in een deuk bij deze.

Lekker wakker papa:D:p

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    TS geweldig :D!

Mijn zoontje ziet geloof ik niet het verschil tussen een rozijntje en een konijnenkeutel. En als ik hem mag geloven, proeven ze ook hetzelfde ;)!

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

Jan 28, 2009
    3,119
    0
    0
    Woehahaha wat een verhalen SUPER grappig.

Ok mijn zoontje was denk ik een dag of acht toen ik voor het eerst zijn temperatuur ging opmeten. Herstellende van de ks lag ik nog in bed en dus kwam hij tussen mijn benen in te liggen. Ik deed zijn luier af en mijn man zegt nog dat ik die er beter maar onder kan laten liggen omdat er soms wat poep mee komt. Ik vond dat gepriegel nog best spannend en dus zak ik goed voorover en heb mijn gezicht erg laag (voel je hem al aankomen) zo probeer ik het gaatje te vinden. Ik stop de thermometer er in en meteen komt er met een enorme vaart een lading poep uit spuiten!!! Ik zie het zo onder me door tegen mijn buik, in mijn decollite en ja ook in mijn gezicht... Het smaakte een beetje kruidig....
    Ik moest vervolgens heel hard lachen en moest echt mijnbuik vasthouden omdat dat eigenlijk niet kon door de wond. We hebben er zelfs een foto van. ...

11. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha hier precies hetzelfde als bovenstaand verhaal.:)

Alleen dan op de commode, ze was denk ik 2 weken oud, dacht dat ze zich niet zo lekker voelde dus ging tempen, hang er met mijn gezicht echt achter en ja hoor, heel mijn gezicht vol.:)

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    wij hebben zoiets een keer gehad in het ziekenhuis. Was toen het zo mega warm was. Volgens mij was Tycho een week of 6. Hij had beetje verhoging, zn buik was hard, hij was heel huilerig enz enz. Wij zijn toen naar de HAP gegaan en die vrouw ging hem wel even temperaturen. Whahahah hij bleek dus ook nog diarre te hebben. Je snapt het al: zij zat helemaal onder, die hele beahndelbank zt onder en een meter verderop zat depoep aan de muur.

Whahah en die vrouw heel droog: ik zal even iemand roepen om het op te ruimen en met ouw zoontje is niks aan de hand. hahahaha

Liefs

13. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hm, hier valt het ook nog reuze mee zo te lezen :D

Toen Lenn een paar weken oud was werd hij wakker van een vieze luier.. Dus is verschonen en zonder dat hij er moeite voor deed (werd niet rood, perste niet) schoot er een flinke straal poep langs toen de luier af was.. Door zijn slaapkamer, stukje overloop tot de drempel van onze slaapkamer.. Zal zo'n 1.5 meter zijn? Tot overmaat van ramp viel hij na die straal op de commode in slaap.. Verschoont en naar beneden gebracht waar papa hem vast een fles gaf.. En daar sta je dan om 23.30 uur de slaapkamer te poetsen8)

Het verhaal van de handjes door zijn eigen spuug vegen is heel herkenbaar.. Doet Lenn ook elke keer.. en als hij bijvoorbeeld wat melk uitspuugt tijdens het spelen doet hij dat zonder geluid.. Dus vaak merk je het niet dat hij gespuugd heeft..

14. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Ik lees het net en lig dubbel:):):). Zo herkenbaar! Mijn zoontje heeft altijd de gewoonte op het moment dat je hem verschoont net zijn knuffel door zijn billen te halen als je even niet oplet en dan lekker te gaan knuffelen met diezelfde knuffel en mijn dochter heeft weleens haar volle luier door heel het huis gesleept. En ja, ook ik zit in de zorg maar soms....

15. megamom

megamom Actief lid

May 26, 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Pas geleden had ik ons meisje van de opvang gehaald. Hoor ik van de achterbank verdacht gekraak....zat mevrouw een slak +huis te eten....had ze bij het buitenspelen in d'r zak gedaan. Echt zo vies! Ik heb gelijk de auto aan de kant gezet, maar ze wilde het niet uitspugen...heb moeten peuren. Viezerik, haha! Ze heeft wel een uitgesproken smaak ;)

16. Theepot

Theepot Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik lig hier dubbel!

17. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Jaaa, die slak! Dat heeft Lucas ook een keer gedaan! Ik was in de tuin bezig en hij scharrelde (erg rustig...;)) een beetje om me heen. Ja hoor, knars knars... ieuw!!

Lucas heeft hier ook een keer flink in mijn gezicht en nek gespuugd, lekker rijstewafel, dus met stukjes!

Prachtig al die poep- en plasverhalen hierzo!

en ah... toe? mogen we de foto's ook zien? :D

18. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    Hahaha.

Hier nog eentje.

Ik had de kleine net gevoed en gaf hem even aan de papa om lekker te kroelen. Ik zei nog, niet teveel bewegen want hij heeft net gegeten. Maar je weet hoe de mannen zijn. Hij speelt met hem en zwaait hem boven hem. Hoplaa heen en weer. Wat een lol hadden die twee, totdat de kleine splats zo een flinke plas kots recht op lachende papa kotste (denk erbij dat papa's mond open was v/h lachen en het kots dus recht hierin gemikt werd.) Hij zo snel, pak een doekje! pak een doekje! Nou die heb ik proestend gehaald voor hem. ;)

19. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,003
    6,753
    113
    zuid-holland zuid
    Wij hadden een hele mooie grote langharige witte knuffelijsbeer op de babykamer staan. Naieve jonge ouders als we waren stond deze op de grond een halve meter naast de commode.;)
    Tijdens een nachtelijke verschoning besloot ons zoontje dat hij er toch liever een bruine beer van maakte: een spuitluier die met een perfecte boog zo over de beer heen flatste :D

20. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

Dec 18, 2009
    127
    0
    0
    Whahahaha! Geweldig al die verhalen!

Bij de jongste heb ik tot nu toe nog niks meegemaakt. (zal vast nog wel gebeuren)
    De oudste heeft me wel eens 1x ondergeplast en 1x ondergepoept. Beide keren was toen ik hem naakt naar de douche droeg, zodat ie met papa onder de douche kon.

Share This Page