injectie voor peesontsteking , wie ook ???

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkie83, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb vanmorgen bij de orthopeed een corticosteroïde injectie gehad

Ben al maanden aan het tobben met mijn pols , eerst een brace gehad , daarna n oefenbal om de spieren aan te sterken , gesmeerd met creme, ontstekingsremmers gehad noem maar op en volgens de orthopeed heb ik dus een peesontsteking .

Ik had gehoopt dat mn pols in het gips gezet zou worden omdat het met een brace nl ook niet over is gegaan en ik kan mijn pols gewoon NIET ontlasten ivm mn kindjes en werk.
    Die injectie viel wel mee daar was ik zo bang voor maar ik heb echt niet het idee dat het pijnstillend werkt.
    mijn pols doet nog veel meer pijn , en is ook opgezet , duim tintelt, en de rest van mijn hand heeft een trekkerig gevoel .
    vanmorgen kon ik mijn duim nog met gemak naar binnen buigen en nu kom ik niet eens tot de helft .

Is dit normaal na een injectie ??

2. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je alleen de steroiden gekregen of ook lidocaine (verdoving)? Samen met lidocaine zou het al heel snel moeten werken, alleen steroiden kan een dagje overheen gaan.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb 2x een kenakort injectie gehad vanwege een peesontsteking. Had dan meestal 1 of 2 dagen extra pijn en wat stijfheid en daarna gingen de klachten al gauw weg.

Ik kreeg wel atrofie van de huid (mijn huid werd rondom de geinjecteerde plek heeeel dun). Dit is uiteindelijk weer normaal geworden, maar hou zo'n plek goed in de gaten met de zon. Ik verbrandde daar als een idioot. Bij mij zat de ontsteking aan de bovenkant en ben op de bovenkant van mijn hand geprikt.

Beterschap!

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb heeel erg vaak injecties gehad, maar nog nooit dat ik door de injecties niet kon bewegen.
    Moet er wel bijzeggen dat ik voor de injecties eigenlijk vrij weinig kan bewegen, dat is de reden van de injecties bij mij.
    Heb je geen instructie gekregen van wanneer je moet bellen? Anders morgen gewoon even bellen.
    Voor nu rust houden en hoog houden.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tegen mij werd juist gezegd geen rust houden na de injectie, daar wordt t alleen maar stijver van

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb nog even gebeld naar de poli , moet het idd in de gaten houden , ik kon m nog bewegen dus voor nu geen alarmbellen :)
    gelukkig maar alleen voelt het echt zoo niet leuk

Ik mocht eigenlijk alles ook wel doen behalve de brace dragen , heb hem net wel even omgedaan voelde wel prettig mja even wachten nog

Ik heb trouwens pijnstiller en steroiden gehad
    mijn idee is dat hij dan misschien verkeerd geprikt kan hebben ?
    had wel n mooi hokje getekend op mijn pols hihi

Deel Deze Pagina