Mijn man is tegen. Ik zou het het liefst nu al doen. Niet eens een kerstboom, want anders hangt er geen naald meer aan, maar wel kerstversiering. Ik denk dat ik over een week of 2 wel lampjes hangen buiten en de kerststukjes op tafel staan. Kaarsen heb ik het hele jaar door aan.
Hier (in Zweden) geen sint, dus kerst is al volop happening in alle winkels enzo. Eerste advent is eind november- ik denk dat we half november onze lampjes en versiering doen. De boom zelf pas wat dichterbij kerst
Ik heb nu Halloween kaarsjes en een herfsttafel,dan komt sinterklaas voor mijn neefje en nichtje maar dan staat mijn houten kerstboompje allang. Dit is 2e jaar kerst zonder mijn man (scheiding) en ik ga voor mezelf geen boom zetten.
Niet zelf in huis...maar ik koop het wel weer in om weer te verkopen. En de kerstspullen verkopen ook al echt goed. Ik ben erg blij met de vroege kerstversierders
Nee hoor, echt nog veel te vroeg. Hier is alles nog in Halloween versierd in huis. Dat gaat er zondag uit en dan even niks. En dan na 14 november de Sint versiering. Na 5 december pas de kerstversieringen.
Wij zetten de kerstversiering élk jaar op 6 december neer. Heb er al wel weer zin in . Ik heb wel het idee dat veel mensen dit jaar eerder zijn dan anders, ik denk dat de meeste mensen wel toe zijn aan wat extra gezelligheid.
Ik heb alle kerstversiering al wel gekocht, het staat in bigshoppers op zolder. Ik ga dit weekend of volgend weekend wel lichtjes rondom het raam ophangen, maar de andere kerstversiering komt pas om 6 december (zininnnnnn).
Dit dus. Ik zou niet eens weten waar ik mn kerstboom moet neerzetten, het hangt hier momenteel vol met spinnenrag, spoken en nog veel meer andere versiering.
Hier vandaag opgezet! En als het aan mijn man lag zou hij begin oktober al staan haha. Heerlijk nu we toch veel thuis zijn extra van genieten!
Kerst komt hier pas vanaf 6 december het huis in. Altijd zo gedaan. Altijd pas na sinterklaas, de kerstversieringen. Wij hebben overigens altijd een “echte” boom. Dus die wil je eigenlijk maar kort in huis hebben staan. Anders liggen alle naalden ver voor kerst al op de grond.