De baby gevoeld :D

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heej meiden.

Ik heb een paar dagen terug de baby gevoeld, eerst d8 ik nog dat het mijn darmen waren, maar heb aan de vk nagevraagt hoe het precies voelt, en hoe zei het beschreef, voelde ik het ook :D

En nu ook veel vaker, voel het vaker als ik rustig zit.

Ik heb de 22ste ook de 20 weken echo, en ben zo benieuwd :)

Xje Xena

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heerlijk genieten van je uk. Prachtig toch als je m of haar voor t eerst voelt.. zo speciaal en 'intiem'.

3. Niet meer actief

Idd, heel erg grappig gevoel ook.
    Van die plopjes, ze worden ook duidelijker nu :)

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik voel mn kleine nu ook al denk ik. ik zou niet weten wat het anders kan zijn die ploepjes. ik voel het steeds beter en kan niet wachten tot mn vriend het ook kan voelen.
    liefs doris

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik voel al een tijdje (weekje ofzo) een beetje, maar weet inderdaad ook niet of het de darmen zijn.
    En gisteren ineens voelde het in mijn buik alsof er een grote spier in zat die trilde, zoals dat bijvoorbeeld in je oog is. Is dat dan de baby geweest, want dat leek in niets op wat mijn darmen doen?

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Als een belletje dat tegen je huid ploft, zo omschreef mijn vriend het :) Ik voel het nu ook al zo'n twee weken en mijn vriend sinds vorige week als hij zijn hand er op legt!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik vraag me ook af of ik ons kindje misschien gevoeld heb... tis nog wel erg vroeg, helemaal voor een eerste kindje, maar ik voelde in mn buik alsof er iemand zacht tegen mijn binnenkant aan tikte, 3 keer ofzo daarna niet meer gevoeld, maar het was zo gek, nog nooit eerder gevoeld zoiets, maar ja, ik weet niet of het al mn kindje kan zijn...

8. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Speciaal gevoel he? Geniet ervan!

9. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Leuk he, geniet ervan hoor!

Liefs Elly.

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik voel al van zo'n veertien weken 'gebroebel' in mijn buik, volgens de gyn echt wel de been. Maar nu is het allemaal veel duidelijker.

11. Niet meer actief

Harstikke leuk voor je Xena
    Geniet ervan meid! :D

12. Kleinkonijntje

9 aug 2007
    22
    0
    0
    Ik voel onze bengel ook sinds twee weken en dat is puur genieten! En nu mijn man nog niets kan voelen, geniet ik stiekem van deze intieme momentjes met onze kleine. Nu voel ik me pas echt zwanger en geniet ik met volle teugen!

Deel Deze Pagina