help

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door heidi77, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hallo dames
    over 4 dagen heb ik mijn nod en ik heb een aantal dingen waar ik mijn vraagtekens bij zet.
    Had eergisteren en gisteren een beurs gevoel aan zijkant borst waar normaal de beugel van je bh ongeveer zit was net een blauwe plek.
    Vanmorgen even erge buikpijn dacht dat ik ongi werd das nu weer over en mijn buik borrelt af en toe als allemaal luchtbellen das onder in mijn buik.
    Ik moet momenteel ook om de 1,5 uur plassen......
    en iedere keer krampjes net of ik moet poepen en dan lukt dat niet...
    Herkent iemand dit kwa zwangere dames?gr heidi

2. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Het zou kunnen maar het kan ook zijn dat je je teveel focust. Je weet het niet.

Ik wist in het begin niet dat ik zwanger was, ik was overtijd en dacht dat ik echt mega ongesteld zou gaan worden, buikpijn, opgeblazen en ja ook zere borsten en een rommelend gevoel in mn buik.

Ik was en ben dus wel zwanger! Je hoort die symptomen wel vaker horend bij een beginnende zwangerschap.

Maar nogmaals zeker weten doe je het niet en ik wil je niet blijmaken met niks. Wacht nog die 4 dagen af en doe een test, dan weet je t zeker!

Suc6

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    oke ik snap het
    ik ben er niet echt druk mee bezig maar ja als je pijn hebt ofzo dan voel je dat gewoon.
    Maar ik meld me wel weer als er iets belangrijks is gebeurd

4. Niet meer actief

ff testje doen meer kan ik je niet aanraden,je klachten zijn nog vaag,durf je geen valse hoop te geven

5. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    dames ik zie het wel woensdag of donderdag.....gr heidi

Deel Deze Pagina