zoontje heeft nooit interesse gehad in knuffels, tot nu toe. Hij is helemaal gek met zijn uil knuffel en heeft recent een filmpje over een furby gezien. Nu geeft hij aan dat hij ook een furby wil van de Sint. Dus ben ik gaan kijken. Vorig jaar werden we ermee doodgegooid en nu nergens meer te vinden!?! Iemand tips?
Buiten op bol.com eentje van rond de 150 euro vind ik de Nederlandse ook niet.komt misschien nog? Dacht dat die rond de 60 euro waren he?
Heb even voor je gezocht. Heb er 1 gevonden!! Als je zoekt in google op furby intertoys dan zie je verschillende soorten. Omdat ze niet in de algemene voorraad staan kun je ze zoniet vinden. Bij de winkelvoorraad kun je de kilometers op 50 zetten en dan plaatsen in typen zo dat je nederland snel kunt door zoeken. Als je naar je intertoys in jou buurt gaat zouje kunnen vragen of ze het naar jullie filiaal willen sturen (tot nu toe willen ze dat altijd wel doen, maar we hebben ook super vriendelijke mensen in de winkel) http://www.intertoys.nl/elektronica/robots-en-elektronische-huisdieren/functiepluche/furby-boom-zigzag# In losser hebben ze een beperkte voorraad Verder heeft intertoys niks.
Ik zou m tweedehands proberen te kopen. Ten eerste zijn ze best duur (vind ik) en ten tweede hoor ik over de nieuwe furby's (dus niet die uit de jaren '90) alléén maar verhalen van kinderen die er superbang van worden omdat die Furby's extreem boos kunnen worden.
Je weet dat Furby's humeur om kan slaan en het dan een razend kreng wordt met gemene oogjes, gegrom enz? Duurt soms lang voor ze weer vrolijk worden. Mijn kinderen vonden die Furby geen zak meer aan met zijn gechagerijn. We mochten ze voor lange tijd lenen van iemand die er niets mee deed. Die chagerijnige, die zelden vrolijk was (blijkbaar verschilt dat), hebben we snel weer terug gegeven. De meestal vrolijke hebben we nog. En ook een Hatchimal, daar heb je geen app van, maar die is een stuk liever.
Als je de Furby aan zijn staart trekt, en tegelijkertijd ondersteboven houdt dan verandert deze weer in de vrolijke Furby. En zo zijn er meer trucjes. Google maar eens. Mijn dochter (8 jaar) heeft vorig jaar een Hatchimal gekregen van Sinterklaas. Nadat deze eenmaal uit het ei was, deed ze er niets meer mee. Ze vond het maar een saai ding. Ze heeft deze op Marktplaats uiteindelijk verkocht, en van dat geld op MP een Furby gekocht. Met de Furby speelt ze nog steeds veel. Het leukste vind ze dat er een app bij zit waarmee ze de Furby oa eten kan geven. Ook haar broertje van 3 speelt er zoveel mee, dat hij van Sinterklaas een eigen Furby krijgt. Volgend jaar schijnt er weer een nieuwe versie uit te komen, die nog meer kan. Maar die is wel aan de prijs geloof ik.
Die trucjes kenden we. Bij die Furby haalde het alleen niks uit of hij begon na een minuut aardig te zijn geweest weer te gillen 'ieke ga veraaaanderen! En dan was het weer zo'n kreng. Kon je nog al die trucjes uithalen, hij bleef chagerijnig. Stom ding, blij dat hij ons geen cent heeft gekost. Die vrolijke is wat langer in trek geweest, maar ligt ook te verstoffen.
Laatste twee jaar waren ze vaak in de aanbieding voor 25 euro bij intertoys rond sinterklaas tijd. Hier stonden ze helaas al weer snel in de kast... zoals dat helaas bij zoveel van dat spul gaat, zo zonde. Maar ja ze willen het zó graag .
En al schatten we het in, dan moeten ze dat ook nog van ons aannemen. Onze jongste vroeg ooit een zoomer (zo'n elektrische hondje dat naar je luistert) en was op haar 7e al zo slim om dat als enige op haar lijstje te zetten. Andere eerdere ideetjes had ze doorgestreept . Ze heeft er best wel eens wat meegedaan......de eerste twee weken ofzo .