Dames, zelf wonen wij ten midden van de carnavals vreugde maar dit jaar willen we deze graag eens 'ontvluchten'. Nu is carnaval zo'n feest dat makkelijk overwaait maar in welke (grotere) stad komen we zeker weten geen verklede mensen massa's tegen die maar al te graag de polonaise met je willen lopen?
Rotterdam Heb daar alleen verklede mensen op het station gezien die blijkbaar onderweg waren naar carnaval.... Lijkt me echt * piep * als je er tussenin woont trouwens
Leiden, den haag, noordwijk (niet groot maar wel heel leuk winkelen/ strand wandelingen maken etc....) rotterdam.
Haarlem en omgeving. Hoofddorp doet nog alsof door de naam te veranderen, maar daar blijft het bij. Ik vlucht juist ieder jaar terug naar Brabant.
Hier in mijn omgeving geen carnaval. Wij hadden wel een carnavalsvereniging, maar die is er mee opgehouden door te weinig animo. Optochten hadden we sowieso al niet d
Wij ontvluchten ook altijd met vrienden en de kids... Den Haag idd geen carnaval. Zwolle en omgeving wel. Complete binnenstad wordt dichtgezet ivm optocht etc. Noord-Drenthe idd ook geen carnaval aangetroffen afgelopen jaar. Alhoewel bij Land van Bartje en Plopsa Indoor wel kinderen verkleed rondliepen. Dit jaar besloten om maar te gaan skiën om zeker geen carnavalsmuziek, verklede lallende mensen en optochttaferelen tegen te komen.
Hier ook midden in de carnavals "gekte" en ik vind het VRESELIJK. En dat is nog zacht uitgedrukt, dat rare gedrag van mensen, alcohol, vreselijke muziek en dan nog eens verplicht vrij. Pff zie er als een berg tegenop dus wij verkassen lekker naar Leiden die dagen. Lekker shoppen, naar het strand, dagje ikea etc etc.
Voldoende opties zo te lezen! Denk dat Rotterdam een goede kans maakt, kunnen we gelijk de nieuwe Markthal bezoeken Vind Carnaval niet heel erg maar dit jaar hebben we er beide even geen zin in