melig worden van ZP

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oh dit is erg. Ik lees vandaag zulke grappige berichten op ZP dat ik alleen maar melig wordt!!

Nav het doekje lees ik in een post: "onze deur naar de gang heeft ruiten" en ik denk er achteraan: "en dat zag je nádat je het doekje gebruikt had....."

Ik lees over zielige achterblijvende krieltjes in een pan....(eigenaardigheden)

In een topic over sollicitaties : over een man van pz die misschien wel een fetish voor enveloppen heeft....

En ga zo maar door.

Ik ben hartstikke melig en moet zo naar mijn werk, hoe komt dit goed?? :p:p:p

Hebben jullie daar ook wel eens last van op ZP?

Even voor de dames die deze berichten geplaatst hadden, hopelijk zijn jullie niet boos op mij........ik kan er écht niks aan doen :)

2. Regina88

Regina88 Niet meer actief

hahaha, nee dat komt niet meer goed vanavond. Waarschijnlijk eindig je met de slappe lach en zo'n rare knor wanneer je die probeert in te houden. Om vervolgens de boel onder te proesten op het moment dat je probeert een slok koffie te nemen, want het ging wel weer. Dacht je...
    :p:p:p

3. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Srs???? kan echt niet hoor pffff ga je heel diep schamen... melig worden van andermans leed

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Asociaal!

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nah mumi! Kan echt niet :D Zal ik het even erger maken dan? Ik werd vanmorgen namelijk al melig wakker. Ik heb namelijk gisteravond een shitload knoflook gegeten, man en kinderen niet. En de kinderen belanden normaal bij ons in bed. Nu stonk ik blijkbaar zo erg vannacht dat man en oudste zoon naar de andere slaapkamer verhuisd zijn haha. En de jongste slaapt normaal met zijn hand op mij, nu lag hij met zijn arm zo ver mogelijk uitgestrekt naar mij, met zijn hoofd de andere kant op. Ik schiet daar dus van in de lach, in zijn gezicht. Gaat hij vervolgens heel hard staan kokken, hij moest er een beetje van huilen. Ik krijg er nog tranen van in mijn ogen, hilarisch!

En toen kwam mijn man heel chagrijnig de badkamer in en zegt: ik vind *insert vloek* overal jouw (lange) haar! Er zat er vannacht eentje zo strak om mijn fluit (er lezen kinderen mee, hij was minder muzikaal) dat het pijn doet. Toen heb ik een beetje in m'n broek geplast van het lachen... Sindsdien niet meer goed gekomen :D

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Whahahaha :D

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Whahaha ik pies met je mee.😂😂

8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Lachen is gezond!!! Dus ik zou lekker verder lachen als ik jou was ;)

9. Veera

Veera Niet meer actief

Jup, gisteren ging ik ook even stuk hier. Ik zag de zoveelste foto van vruchtbaar slijm.. Inmiddels echt van alles gezien en ook van alle kanten. Slijmproppen, wratten, afscheiding.. En dan elke keer Sorry ranzig! Vieze foto! :D

10. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, Vlinder84 spant vandaag de kroon!! (en de fluit!)
    Arm kind, moest gewoon kokken!:D:D

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

GOOR ja! En toch ga ik elke keer kijken. What's wrong with meee?!

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Vlinder84 Dat is inderdaad hilarisch, haha!:D

13. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat? Hier??? omg... ik kom niet in bepaalde rubrieken en ik geloof dat dat maar goed is ook.
    Er zijn grenzen.

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hahaha mij kan je inmiddels opvegen

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat vind ik persoonlijk wel iets te ver gaan haha dan geef ik je nog liever mijn ( adres) voor de gene die zich dat afvragen topic getuigen gezocht.

Oo ooo kan mij voorstellen dat ik soms als onnozel overkomt daar hebben jullie dan allemaal ook echt gelijk in. :D

Dus ja er zijn ook wel eens topics waar van ik idd lach spieren ontwikkel.:D:D:p

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

ooooooooooh hahahahaha, nu komt het gewoon echt niet meer goed voor vandaag!! :p:p:p

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, hier nog één? En dan kijk ik en denk ik: iiiiiieeeeuw, bah! Waarom ben ik toch zo nieuwsgierig??? :(

Deel Deze Pagina