Wat een leuke post ts! Ik houd van mijn man die dit jaar zoveel beter in zijn vel is gaan zitten door gesprekken en hulp van medicijnen.. het doet ons hele gezin veel goeds. En ik houd van hem omdat hij zo slecht is in het verliezen met mariokart haha.
Heerlijk topic TS . Aan de titel dacht ik dat je uit de kast was gekomen en toch weer op mannen ging vallen ...haha.. Ik hou nu 10 jaar van mijn man. Hij is niet uber-sociaal, interesseert zich net teveel in voetbal, lust bijna niets van wat ik kook. Maar hij is de aller-aller-allerliefste. Hij smeert mijn broodjes als ik ga werken, zorgt net zoveel voor de kinderen als ik doe. De voorspelbaarheid die hoort bij een lange relatie is hier ook aanwezig. En wat geniet ik daarvan! Een paar weken geleden zat ik een kroegje en hoorde ik het gesprek van het tafeltje naast me. Een stel wat elkaar nog niet zolang kende. Dan denk ik: wat is het heerlijk dat ik gewoon kan zijn wie ik ben bij mijn man. Geen onzekerheden. We kunnen samen stil zijn en niet uit ongemak, maar doordat je zo vertrouwd bent met elkaar.
Hier na bijna 10 jaar huwelijk ook nog steeds zielsgelukkig.. natuurlijk hebben wij ook wel onze issues, maar daar werken wij dan aan.. Hij is echt mijn kracht.. ik zou me werkelijk niet kunnen voorstellen hoe ik het zonder hem zou moeten doen.. Ik hou van hem.. en hij van mij... That's what counts!!!
mijn man is totaal niet knap, totaal niet sportief (erder lui) hij is totaal niet mijn droomprins, kan lekker bot zijn. maar ik zou heel veel van hem, en dat wordt alleen maar meer, zijn innerlijk is van goud, hele grote mond maar een heel lief klein hartje(vind ik altijd zo lief bij mannen die bijna 2 meter zijn of langer) hij is geweldig voor zijn dochter, aller belangrijkste in moeilijke tijden is hij er voor me, en hij heeft letterlijk en figuurlijk voor mij gekozen (boven zijn ouders) nee deze man laat ik niet gaan, en ik hou van hem, (ook al kan ik afentoe zijn nek omdraaien hihii) en ook ik kruip vanacht weer bij hem in bed, lekker warm en zacht
heerlijk zo'n positief topic mijn man blijft ook lekker bij mij,ik heb het inruil bonnetje meteen al weggegooid. Ik weet wat thuis heb.....liefde,veiligheid en geborgenheid! Deze drie samen is meer waard dan al het goud ter wereld!!
haha, ik dacht ook al; heb je er weer een! Maar hier ook. Hij kan ontzettend irritant doen. Kijkt alle voetbalwedstrijden die er zijn. Neemt 3x per week vieze voetbalwas mee naar huis. Staat pas na 3x vragen een keer vroeg op voor de kinderen. Laat vanalles slingeren en moppert vervolgens tegen mij als hij iets kwijt is. Maar aan de andere kant, is hij een ontzettend lieve vader. Als ik hem vraag een klusje te doen, doet hij t ook. En het belangrijkste, is niet vies om complimentjes te geven. Gunt me enorm veel vrijheid. Is hij de ideale man, zekers niet. Maar wel mijn ideale man!
Hier een beetje van hetzelfde whaha.Alleen dat van die vaatwasser herken ik niet.Maar mijn man is ook meestal gelijk weer weg na het eten om te werken dus ja het is het 1 of het ander. Baal er af en toe alleen van dat hij nooit thuis is en de verbouwing maar niet af maakt! Ach ja verder ben ik tevreden! En hij is (als hij thuis is)een superpapa!
Wat een leuke reacties! Overal gaat op een gegeven moment de spanning af maar je krijgt er zoveel voor terug. Ik kan volkomen 100% mezelf zijn, in huispak met de teveel kilo's en te weinig make up op de bank vind hij me zelfs nog leuk. En dan te bedenken dat ik 'vroeger' niet zo goed bij hem durfde te slapen omdat ik misschien wel uit mijn mond rook na een avondje stappen, laat staan samen onder de douche... Stel je voor dat hij zag hoe ik echt uitzag! Haha, spanning is leuk maar de sleur is heerlijk!
En gewoon er één laten waaien waar hij bij is. tenminste... ik doe dat wel iig O,ja... ik heb er ook één uit duizenden.... hij doet nu boodschappen voor me en dat op een moment dat je nu eigenlijk niet in een supermarkt wilt zijn. De lieverd
haha leuk topic.. Dacht al: daar gaan we weer, weer zo'n vreemdganger..... Maar niet dus Hier hetzelfde hoor.. We zijn nu ruim 5 jaar samen en wat hou ik van die man.. Hij kan heerlijk met Lenn dollen.. Hoe gekker hoe beter.. Zet mij neer op de bank en gaat de was ophangen, ruimt de keuken op en doet een stofzuiger en dweil door het huis.. Tuurlijk zijn we niet altijd even aardig tegen elkaar, maar dat wordt altijd opgelost.. Vanmiddag kwam hij rond 15.00 uur thuis en hebben we met zn 3en bijna een uur aan het kleien geweest, Lenn wilde dat graag.. Dan kan ik intens genieten van mijn gezin..
WAT toevallig! Onderweg naar huis van de kerst inkopen (wat een gekte in die winkels!!) en terwijl ik misselijk van de mondspoeling en met blauwe wang naast hem in de auto zat met een kind achterin wat tevreden (na heel de winkel boos of verdrietig te zijn geweest) op n koekie knabbelde dacht ik bijna precies het zelfde....dacht na over al die topics hier van scheiden en vreemdgaan en bedacht me toen dat ik blij ben dat ik die ouwe goedzak heb waar ik alweer 8 jaar bij ben. Die soms echt een klootzak kan zijn richting mn middelste...die t bloed bij hem onder de nagels vandaan haalt (tja pubers) en die zelf ook nog soms een halve puber is ondanks zijn 48 komende januari. Bij hem weg gaan? Ach als ik boos ben dan denk ik wel eens " waaaaaarom moest ik nou weer zo nodig aan deze vent beginnen ik was er zo mooi vanaf gekomen van die andere eikel!" maar stiekem zou ik hem niet willen ruilen/weg doen of verliezen...soms neigingen naar een nieuw behangetje zodat hij er achter kan....maar goed.. ik heb altijd gezegd een huwelijk zonder dat je eens woorden hebt dat is geen evenwichtig huwelijk! En aangezien ik het met mn ex 11 jaar uitgehouden heb (en dat was vergelijken deze een echte eikel en een watje) zal ik als hij dat tenminste ook wil (en ik verwacht van wel ) nog wel een hele tijd uithouden met hem Maar soms....pfffff.... Euh oja....dat met die blauwe wang en die mondspoeling....kaakchirurg afgelope maandag en zie sinds gister dus ineens blauw/groen/geel op 1 wang....leuk joh!
Leuk zo'n topic.. hihi Ik word soms een beetje moe van alle die topics over hoe slecht het wel niet met hun huwelijken en relaties gaat (allemaal hartstikke vervelend, maar moet je dat nou op een zwangerschapspagina zetten). Ik snap sowieso niet dat iedereen dat altijd maar hier neer zet.. leuk ten opzichte van je geliefde dat de hele zwangerschapspagina weet hoe het met jullie gaat.. vind ik persoonlijk niet zo netjes.. maar goed! Is ook wel de tijd van het jaar dat veel huwelijken stranden.. zo net voor of na de feestdagen. Ik kan de mijne ook wel eens achter het behang plakken, maar ik hou ook nog steeds super veel van hem.. love you schat
geweldig!! hahaha ik heb ook zo'n toppertje, hij werkt keihard en we hebben naar mijn gevoel te weinig qualitytime maar als we samen zijn is het goed, dat is het belangrijkst!
Hier nog 1 met een fantastische man, heerlijk om te lezen dat er nog genoeg gelukkige huwelijken zijn!
Dat is toevallig! Zit hier ook met een dik, pijnlijk wang Misselijk van de mondspoeling. Woensdag 2 verstandskiezen laten verwijderen. Zou het daar door konden.. Hihi
Precies, je zou bijna denken dat het alleen maar ellende is maar morgen gaat mijn mannetje ook mooi die drukke winkels in om de laatste boodschappen voor de kerst te doen ben hem daarvoor alleen al 1000x dankbaar, want god wat heb ik een hekel aan boodschappen doen als het druk is En idd lekker herkenbaar om helemaal jezelf te zijn, gekleed in huispak met overgewicht, zittend op de bank en je nergens voor hoeven te schamen, gewoon omdat hij ook houdt van mij zoals ik ben Wat hou ik toch van mijn man