oh help, ik hou van een man..

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly83, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. salmiakje

salmiakje Lid

11 dec 2011
    66
    0
    0
    Ja leuk bericht! Prachtig! Ik ben ook 1 van die gelukkige dames met zo'n man.

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Heerlijk topic! :D Bedankt voor je verfrissende inval. Ik ben het helemaal met je eens!

3. Maia

Maia Niet meer actief

goed gezegd en helemaal mee eens (alleen niet het voetbal gedeelte, hier heb ik 'last' ;) van de F1)

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik ben ook enorm blij met mijn vent, volgende maand zijn we 13 jaar bij elkaar. en we hebben 2 heerlijke kinderen.

5. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Hier ook nog iemand die zielsgelukkig is met haar man en hem nooit meer kwijt wil.

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Mooi gesproken!

Hier ook een vent die ik door en door ken... Al 11 jaar...
    Hij die altijd voor me klaar staat! Die te veel doet waardoor ik me soms lui voel! Die kei hard heeft geleerd zodat ik thuis kan zijn bij de kindjes! Die het hardst lacht om mijn stomme grappen! Die emotioneler is dan mij als er weer een knap kind geboren word van ons! Die me nog even mooi vond als toen ik nog wat minder woog! Die me uit bed hielp in het zkh! Die mij soms achter het behang kan plakken naast zijn kids omdat ik zo kan zeuren!
    Hij is mijn alles en ik volgens mij ook die van hem!
    (LOL hij ligt alleen nu bij mijn zoontje op zijn kamer te slapen omdat ik zo snurk, heb een neusamandel ontsteking :p) Dus eigenlijk houd hij dan van me op een afstand :)

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    Ik weet wat thuis heb.....liefde,veiligheid en geborgenheid!

Deze drie samen is meer waard dan al het goud ter wereld!!:)[/QUOTE]

amen

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    amen[/QUOTE]

Helemaal mee eens!! mooi gezegd!:D;)

9. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    De meeste dingen had ik zelf kunnen schrijven, zou hem nooit meer kwijt willen!!!

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Jaaaa, wat een goed topic! Hier ook een man die helemaal niet sociaal is, ronduit lomp kan zijn, een tikje lui is, zijn sokken laat slingeren, niet van mijn kookkunsten houdt, een beetje kan zeuren en soms net eventjes te lang over computers praat....

Maar ook iemand waar ik al 12 jaar lang door dik en dun op kan bouwen, die altijd een kopje thee voor me klaar heeft staan 's avonds, die toen ik 9 maanden lang zwanger misselijk op bed lag iedere lunchpauze naar huis kwam om er voor te zorgen dat ik toch iets kon eten en drinken, die me altijd ontzettend aan het lachen kan maken, die toen onze kat tijdens m'n zwangerschap op sterven lag de hele nacht naast haar mandje heeft gezeten om haar te helpen met drinken en haar schoon te maken toen ze alles niet meer kon ophouden (terwijl hij officieel niet echt van dieren houdt), die in alles zo ontzettend mijn 'partner in crime' is en hetzelfde gemene gevoel voor humor heeft, die mijn zinnen foutloos kan afmaken (en ik die van hem), en die zo'n ongelofelijk lieve leuke vader blijkt te zijn dat ik tranen in mijn ogen krijg terwijl ik dit typ.

Heerlijk dat er nog zoveel meiden zijn die wel blij zijn met hun man!

11. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Die van mij ligt nu naast me te slapen. Mond open, ogen op half 7 en zou me niets verbazen als er een drupje kwijl op zn wang zit. Maar god wat hou ik toch van hem!!

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mijn man is slordig, werkt veel te veel, is vreselijk tempramentvol, wat in behoorlijke woordenwisselingen kan ontaarden. Hij heeft een zware jeugd gehad, waardoor hij soms heel vreemde denkpatronen heeft eb altijd bang is dat ik hem in de steek laat.
    Maar hij is ook mijn lief, hij werkt zo veel om voor ons te zorgen en toen hij z'n werk kwijt raakte, heeft hij alle mogelijke baantjes aangenomen om maar niet in de ww te komen. Toen bleek dat we geen kinderen meer konden krijgen heeft hij me 1000 keer hetzelfde laten vertellen en met me gehuild en na iedere operatie stond ie aan m'n bed om m'n hand vast te houden.
    Hij is een geweldige vader voor onze dochter en hij zal letterlijk voor ons door het vuur gaan! Nee, die ruil ik nooit meer in hoor!!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    heerlijk heh dat gevoel

Ik zou me ook niemand anders kunnen voorstellen waar ik mee samen wil leven.
    Gisteren was hij mijn troost we de crematieplechtigheid hadden van mijn lieve oma.

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Briljant en heerlijk om te lezen! En ik ben het er helemaal mee eens!!!

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    :d:d:d:d:d

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wat mooi geschreven,ik schoot eerlijk gezegd een beetje vol..:) Hormonen misschien?

17. I Like this !!!!:D respect :D

18. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Respect!

En zo denk ik er ook over!!

Al dat geleuter de laatste tijd, Ik ben ook hartstikke blij met mijn lieve mannetje ondanks dat hij snurkt en das ook het enige waar ik me aan ergeren kan, ik zou me geen leven zonder hem voor kunnen stellen!

Laat die vrouwen eens nadenken over wat ze hebben en de ander aandoen met dat vreemdgaan.

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    HIer nog zo iemand.... al dacht ik er vanochtend wel even iets anders over:( :)

We zijn al 18 jaar samen (volgende maand) hebben samen twee prachtige dochters, zijn oudste zie ik als de mijne. We hebben sinds twee weken een droom van een kleinzoon!!! En ja.... laat m zijn zoals die is, een vent van 47 met zn lichamelijke gebreken (een nieuw onderstel zou niet verkeerd zijn :D op het middelste deel na ;) ) en zn opvliegende karakter... uhm.... zou ik daar zelf ook niet debet aan zijn :) Hij draagt de dagelijkse zorg voor de meisjes, omdat ik fulltime werk. Hij doet het huishouden grotendeels, kan verrukkelijk koken!
    Hij "accepteert" dat ik er een potje van heb gemaakt met de financiën de afgelopen jaren, waardoor ik de komende zes a zeven jaar in een Insolvenz-situatie ga doorbrengen (Duitse schuldsanering) Al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan en soms moeilijk te begrijpen wanneer er weer een "leuke brief" door de bus valt :( Ben zooooo vreselijk bang geweest om hem en de meisjes te verliezen, door mn eigen stommiteiten.... en het enige wat hij zei "ik heb mn meisje weer terug en we komen er echt wel samen uit"

Dit is echt de kerel waarmee ik in het bejaardentehuis wil eindigen!

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @ Hopmarjanneke: Wow da's een man van goud!! Kan me voorstellen dat je hem eeuwig dankbaar bent voor zijn begrip en zijn grote hart!

Hier vandaag een kerstcadeautje heeft gekregen van mijn lieve lieve man, terwijl we afgesproken hadden niets te doen. Geeft ie mij een ontzettend mooie pandora armband. Wat is het toch een heerlijke schat!!! Wat zou ik zonder hem moeten!

Fijne feestdagen allemaal en geniet volop!!! :D:D:D

Deel Deze Pagina