Ik ben ook nog heel gelukkig en blij met mijn man. We hebben zelden ruzie of onenigheid iets van 1 of 2 x in het jaar maar dat komt meestal dan van mij uit. Ondanks zijn drukke baan helpt hij altijd mee in huis, met de kinderen of andere dingen zodra hij thuis is. Hij vind me nog steeds even mooi als toen ik nog 15 kilo minder woog . Ik heb nog nooit een keer de gedachte gehad dat het bij iemand anders veel beter of mooier kan zijn. Zal misschien best wel maar in iedergeval niet voor mij. Ik mag niet klagen over mijn leven tot nu toe.
Heerlijk Hier ook een kerel die veel te hard werkt, veel te veel achter de laptop zit, altijd in de weer is mijn zijn telefoon, van die echte vieze mannenvoeten heeft, het altijd net even anders moet doen, altijd zijn sokken laat slingeren, vreselijk koppig kan zijn en altijd het laatste woord willen hebben, snurkt vreselijk de laatste tijd en trekt altijd het dekbed van me af! Maar hij werkt zo hard om nu 3 weken vakantie te kunnen hebben, kan zelfs al staartjes maken, draait zijn hand er niet voor om om de meisjes leuk aan te kleden, kookt heerlijk, is de meest fantastische papa van de hele wereld, is mijn maatje, mijn minnaar en mijn beste vriend. Kent mij als geen ander, weet aan de blik in mijn ogen dat er iets is en houdt niet op met vragen tot hij weet wat het is, kan me soms vreselijk plagen en kan me ontzettend aan het lachen maken. Hij is de man die mij mama heeft gemaakt en mij laat weten dat ik zo;n goede mama ben. We kunnen soms ontzettend met elkaar discusseren en zijn het niet altijd met elkaar eens, maar weten ook dat het niet hoeft omdat er zoveel wederzijdse respect is. We weten dat een relatie geven en nemen is, en dat gebeurd ook, daar hoeven we niet over na te denken. Onze liefde is a bezegeld met 2 prachtige dochters....en toch is ie alsnog op zijn knieeen gegaan, omdat hij het toch wel erg leuk zou vinden om mij "zijn vrouw" te kunnen noemen Kortom.....ik hou vreselijk veel van hem!
Haha echt niet cool joh.. Het is veeel en veeeeel stoerder om vreemd te gaan!!!. Maar goed.. Ik sluit me bij je aan. Hou heeeeel veel van mijn kanppe lieve (niet)perfecte mannetje.
Wat ontzettend leuk is dit om te lezen zeg.. gewoon mensen die blij zijn en (meer dan) tevreden met wat ze zelf uitgekozen hebben. Ik ben ook heel gelukkig met mijn man en kijk nu al uit naar donderdag en vrijdag wanneer we ook weer even tijd 'gewoon met z'n tweeën' hebben.
Zit hier soms vol verbazing de vreemdgaantopics, de ikwordgeslagentopics, de ikwordnietbegrependoormijnmantopics enz.enz. te lezen....ben blij dat er nog genoeg zijn die wel gelukkig zijn in hun relatie. Net als ik overigens, net getrouwd en 2 weken geleden bevallen en manlief is nu drie weken vrij om mij bij te staan...en dat doet ie, mij bijstaan! En er wordt elke dag gelachen, ook belangrijk. Ja, wij redden het wel
Hier ook een man die echt niet perfect is en soms het bloed onder mijn nagels weg kan halen. Maar diezelfde man staat altijd aan mijn zij, tijdens mijn psychische en lichamelijke problemen. zou voor me door het vuur gaan, vind me een lekker ding en we kunnen nog steeds heerlijk stoeien..