Ze staan ook altijd bij de V&D, super irritant. "Nee, dit is niet mijn zoon, dit is mijn broertje" Oh, maar dat mag ook! "Gaat van mijn planeet met je stomme veel te dure foto's!"
Ik wordt er knettergek van dat ze je belagen als je met een kinderwagen loopt. Ik laat dus ook nooit foto's bij ze maken. Heb een fotograaf die voor 80 euro een shoot van een uur doet en dan krijg ik 30 foto's in kleur en zwart wit op groot formaat. Vind ze ook nog een stuk origineler
Gelukkig ben ik voor deze manier van verkopen totaal niet gevoelig, maar ik kan me echt voorstellen dat je erin trapt. Ze zijn zo ontzettend gluiperig die verkopers, jij kan er niks aan doen
Haha heerlijk! Ik heb ze met 4 maanden laten maken.. Toen ik ze ging halen en betalen riep ik NOOIT meer.. Je voelt m al aankomen.. Afgelopen juli ofzo, bij VenD.. Wéer ingetrapt.. Dit keer riep ik, ik neem niet alles hoor! Tot ik er voor stond ... Oepss...
Zo ontzettend zonde van je geld. De foto's zijn echt van verschrikkelijke kwaliteit (kleur en compositie). Daarbij snap ik toch niet hoe ze op zulke belachelijk hoge prijzen uitkomen Ook gaan ze totaal niet mee met de tijd wat betreft accessoires/achtergronden en kleurtoningen. Dan ben ik toch heel blij dat ik mijn eigen foto's maak.
Dat zat ik dus ook al te denken. Sommige zitten aan bedragen waar je zowat een proffesionele camera van kunt kopen.
Ik heb het een keer bij de hema gedaan, om te testen hoe ze het vond voor een fotograaf. Geen succes hier. Heb alleen de 'gratis' foto opgehaald. Ze was not amused de verkoopster en probeerde me nog meer aan te smeren. Ik doe het nooit meer, ze zette me zo'n beetje voor schut.. Heb nu een superleuke fotografe gevonden die een shoot doet voor 65 euro en je krijgt dan 10 bewerkte fotobestanden. Kun je ze zelf mooi af laten drukken. Niet duur voor een shoot van een uur of langer, want zij gaat door totdat ze voldoende mooie foto;s heeft. Na de zomervakantie gaan we mooie foto's laten maken.
Voor dat immense bedrag heb ik een complete professionele fotoshoot met 30 professionele foto's met achtergrond en alles wat ik wil en waarvan ik alle foto's in hoge resolutie op cd krijg zodat ik zelf ermee kan doen wat ik wil, zoals op canvas drukken. Inclusief fotoboekje etc. Vind het eeuwige zonde dat je de foto's bij supermarkt fotografen niet op cd krijgt en ze dus nooit aan opa of oma kan geven ofzo..
ik begin er niet eens aan, wij drukken zelf foto's op canvas en ik krijg er bij elke speciale gelegenheid 1 of 2 van mijn vriend (we willen een hele muur vol hebben )
Wij hebben een aantal maanden geleden ook foto's laten maken bij AH, dochter vond het geweldig en ze stond echt leuk op de foto, toch heb ik met pijn in mijn hart alleen de gratis foto opgehaald. Ik wou best een canvas, maar dan van de foto die ik net mooiste vond en niet die hun uitkiezen, sepia houd ik al helemaal niet van, en zwart wit canvas, best leuk maar niet voor dat geld. Toen ik aangaf een andere canvas te willen kopen, kwamen er opeens extra kosten uit, want ze hadden 'alleen' deze afgedrukt en dat was net niet diegene die ik mooi vond, leuk hoor een rieten mand, maar wij houden van strak, we konden dus gaan nabestellen, maar dan was je aan 1 canvas net zoveel kwijt als toen aan een hele set. Dus uiteindelijk hebben we alles daar gelaten. Ze vonden het maar wat raar, wij hebben echt een half uur staan twijfelen, want het idee dat ze de foto's en canvassen gewoon kapot maken ook andere ouders keken ons raar aan, het gaat toch om je dochter ze staat er super leuk op, dus neem ze toch, er kwam zelfs een moeder die zonder dat ze de foto's had gezien zei doe de hele set maar, deed ze blijkbaar ieder jaar..... Een volgende keer gaan wij dus geen foto's meer laten maken, vind het echt jammer geld, en belachelijk dat ze vanalles afdrukken en weer weg kunnen gooien, wat een verspilling zeg.... Wij willen nog steeds op zoek naar een fotograaf voor een leuke shopt, waarbij we zelf mogen uitkiezen welke foto we waarop laten afdrukken.
Euh klopt niet helemaal dat "je doet het maar 1 keer". Ik had bij mijn zoontje zulke leuke foto's en natuurlijk er volledig ingetrapt Toen later mijn dochtertje ging dacht ik "ik kan het nu niet maken om ze van haar dan ook niet allemaal te nemen, stel je voor dat ze zich achtergesteld voelt " dus ik ben er zelfs 2 keer ingetrapt
Ik werd laatst ook aangesproken in de V&D.... Gelijk afgekapt!! Ik ben zelf fotograaf, dus maak zelf wel foto's van ons schatje! En wat iemand net zei.... voor dat geld heb je een professionele camera.... dat is niet waar hoor Die zijn toch echt nog wel veel duurder. En al zou dat zo zijn.... als je niet weet hoe hij werkt (en dus alleen maar foto's maakt op de automatische stand) haal je er nog niet alles uit
Ik doe het ook geen tweede keer meer, hoor! Maar stiekem vind ik ze wel ontzettend leuk. De prijs vergeten duurt nog wel 3 maanden. Daarna denk ik alleen nog maar hoe leuk ze zijn. De volgende fotoshoot doen we uiteraard wel goedkoper/anders/op afspraak met een betere prijs. Maar ik heb nu al 90x gekeken en ik vind ze nog steeds allemaal mooi - op de gratis foto na dan, want wie zet er nou een spugend kind op de foto, whahahaha - dus dat is wel een groot voordeel.
hihi hier net zo Ik trap ook niet in die onzin. Ik maak zelf gemiddeld al 700 foto's per maand. Dus er zitten genoeg leuke tussen. Tip; zet de kinderen eens op een poef voor een witte deur, zoom iets in zodat je een mooie witte achtergrond hebt. Doe even gek ofzo zodat ze richting jou kijken en je hebt de meest leuke foto's, canvas-waardig, laat ze klein afdrukken en je hebt leuke 'pasfoto's' voor in je portemonnee. Zelfs de schoolfoto's koop ik niet; schandalig ! 9 euro voor 3 foto's, daar heb ik een hele stapel voor met minstens 5 A-4-formaten ertussen. Dus mensen je kunt jezelf echt genoeg geld besparen. Hoe leuk het er ook uitziet daar ik doe het echt nooit !
hoi, Wij hebben het ook gekocht echt het complete pakket en het zijn zulke mooie foto,s wij waren ook uitgekozen en hebben een gratis fotoboek van de kinderen gewonnen was apetrots!!!
Ik vind de kwaliteit echt belabberd van de fotos die ik hier zie (ja de kids zijn super cute!) Ik heb jaren modellenwerk gedaan en vind dit soort shoots echt pure oplichterij.. Maarja ouders kiezen er zelf voor én hebben geen idee hoe slecht de kwaliteit eigenlijk is.. Als je echt een keer een gave shoot van je kindje wil, doe er dan eentje bij een (semi) professionele fotograaf voor véél minder geld! Bijvoorbeeld bij Fine Art fotografie in Hoofddorp en de regio Amsterdam en Haarlem door Dutch Eye Photography Hier is mijn nichtje geweest voor de newborn shoot en hier ga ik zelf ook heen .Ze doet ook gezinnen..
Bij mij was het echt schandalig. Er was een heel pakket en die hele grote foto. Die hele grote foto heb ik niet genomen, maar ik zag dat mijn jongste daar wel heel leuk op stond. Foto's van haar alleen zeg maar. Nu zat dus in het hele pakket geen 1 foto van haar alleen. Wel van hun samen en van mijn oudste alleen, maar mijn jongste stond er niet alleen op. Die kon ik gewoon nog extra bestellen. Ik was pislink in de winkel, maar heb het toch gedaan. Ik heb toen ook gelijk besloten daar nooit meer foto'ste laten maken.
Blemma Natuurlijk kun je wel kiezen of je de foto's laat maken! Je zet je kind toch zelf voor de fotograaf neer?! Je kunt toch ook nee zeggen en doorlopen? Ik neem aan dat ze geen foto's van je kind maken als je ergens loopt of mee bezig bent. Laat staan dat er iets afgedrukt wordt, terwijl je je kind niet laat poseren.