wat een geld, voor een fotograaf bij de ah. Hier eens naar de v&d geweest, kreeg je een foto voor niks. wij gaan kijken nou vreselijk,. bijna alle foto's op 1 na Maar de Mv die ze had gemaakt was wel heel aardig, ze gaf ons de gratis foto's en de ene foto die wij dus wel mooi vonden had ze ons ingelijst rvs lijst, en die mochten we dan kopen voor 5 euro. Volgens mij schaamde ze zich een beetje en wilde ze het goed maken.
Voor dat geld kan ik 5x een fotoshoot doen met mijn dochtertje alleen én het hele gezin. Ik krijg dan alle foto's op dvd en een aantal bewerkt. Snap echt niet dat er zoveel mensen zijn die zoveel geld betalen voor een paar foto's.
Ik vind het ook apart dat je er als moeder niet tegen kunt dat ze foto's van je kind vernietigen als je ze niet koopt. Het is maar een plaatje, niet het kind zelf!
Dat ligt aan mijn telefoon Ze zijn op het canvas superscherp! We hebben daarnet een sepia-canvas bij mijn schoonouders gebracht. Daar zal hij echt goed passen bij het interieur qua kleur.
Ik loop er altijd met een grote boog omheen. Ik vind het net zo iets als deur verkopers... Ik houd er niet van.
Wij hebben het ook gedaan! Vlak voor hij zijn helmpje kreeg! Bij elkaar 175,00 uitgegeven maar dan kregen we de foto's ook digitaal voor maar 50,00 anders kostten ze digitaal 150 ofzo...
Aangezien ze binnenkort bij ons in de winkel staan ben ik wel benieuwd naar de prijzen . Je kan ook na bestellen toch ? Wat kost het als je een paar wat grotere foto's neemt (ter plekke ) ongeveer per foto ?
jaren geleden ook eens zo'n fotoshoot gedaan, heb er toen meteen bijgezegd, dat ik zeker wel foto's wilde kopen. Maar ik had er ook bijgezegd, dat ik niet van sepia, of zwart-wit hou! toen ik de foto's ging kijken, bleken de mooiste en grootste dus in zwart-wit... Erg dom van hun, want ik heb toen dus alleen de gratis foto meegenomen.
hier ook 1 x gedaan bij de ah, zoontje vond het geweldig. maar die prijzen idd schrok me wild. ga echt geen 150-200 euro voor een canvas betalen die niet scherp en niet naar ons eigen ontwerp is! hier was t dus ook 1 keer maar nooit weer en fotos nabestellen konden wij idd ook, betaalde je al standaard 7.50 voor verwerkingskosten en dan nog dikke prijzen voor de fotos die je wil laten afdrukken ze drukken fotos af, jij hebt er dus geen invloed op of dit in zwart-wit kleur of wat dan ook is en welke afmetingen... net geluk dus dat het jullie stijl is en mooi in de kamer ofzo past.
ik heb alleen de gratis foto genomen. er was 1 canvas die wel erg mooi was, maar verder niet. ik heb geen 89 euro over voor 1 foto op canvas of niet.
de weerspiegeling komt omdat ik een foto met de telefoon heb genomen nadat hij al in het fotolijstje zat.
Ik heb eens zo'n shoot gedaan omdat me beloofd werd dat ik écht alleen de 'gratis' foto mee zou mogen nemen. Maar o wee toen ik dus alleen die 'gratis' foto meenam, toen waren ze echt niet aardig. En het duurde ook erg lang voordat ik écht alleen die foto mee kreeg!
Jep, ik ben er ook ingetrapt bij de v&d m'n zoontje was net 3 weken oud. Ik nog vol hormonen, ze hadden alle foto's mooi afgedrukt enzo toen we kwamen kijken. Vriendlief ook mee, hij wilde ze niet. Woest was ik! :x Hoe kan je nou de foto's niet willen van je eigen kind, paar traantjes erbij. En daar is hij niet tegen bestand dus heb er een aantal gekocht en nog een familiefoto gemaakt Maar nooit meer laat ik m'n foto's bij v&d maken. Ik wil best geld uitgeven voor mooie foto's, maar dan bijvoorbeeld een newborn shoot helemaal mooi gestyled ofzo.
Voor "maar" 50 euro? Het digitaal aanleveren van foto's kost een fotograaf helemaal niets he.. hoogstens een cdtje..
Ik heb ze van allebei mijn kindjes laten maken. Mijn dochter zelfs 2 x. Bij mijn zoon heb ik toen de volle mep betaald, destijds was dat iets van 160,=.(incl canvas met lijst) Bij mijn dochter ben ik pas gaan kijken naar de foto's bij de tweede oproep. Ik heb toen bij de eerste(die waren niet zo leuk) 30 betaald en de tweede 60,= (incl. cd met alle opnames). Heb toen zelf een canvas besteld van haar (die zaten er niet bij namelijk) Om eerlijk te zijn zou ik liever zelf een fotograaf in de hand nemen voor dat geld. Maar dat is altijd achteraf gepraat. Het is natuurlijk ook reuze verleidelijk , marketing technisch gezien doen ze dat goed toch!
Gelukkig trap ik daar niet in haha toch paar x op een jaar dat ik zon fotograaf tegen kom. Ik neem de gratis foto. 1x vond ik de canvas foto super! Maar veels te duur. Heb toen die foto op 13x15 gekocht en zelf naar herinnering op linnen gestuurd.. uiteindelijk nog goedkoper..
Zou lachen zijn met mijn dochter. Die staat nooit normaal op de foto. Heftige 'poseer' weigering bij haar. Je krijgt alleen schele foto's, of tong uit de mond, of booskijk foto's
Dit soort foto's vind ik gewoonweg niet mooi. Ook al is het kind nog zo schattig, de kwaliteit van deze foto's zijn zo belabberd. En wat je er wel niet voor moet betalen! Pure oplichterij. Zonde van je geld.