Ik ben de kamer van mijn zoontje aan het richten, maar het is een kleine slaapkamer en ik weet niet wat en waar ik moet plaatsen. Thema is cars. Tips en ideeen zijn welkom.
Mijn dochter heeft ook een hele kleine slaap kamer en ik heb het zo in gedeeld. Bedje voor het raam past net geen bed van 1.80 maar 1.60 een prinsesjes bed. Dan een planken kast plankjes aan de muur van de ikea en een ronde mat op de grond van de ikea. Niet schuin tegen de muren plaatsen dan heb je minder loop speelruimte. Veel planken maken ook boven zijn bed zo dat hij daar speelgoed kwijt kan. Kleding heb ik bij mij in de kast zitten. zal vanavond even een foto maken.
Ok bij ons is de raam naast de deur dus dat kan niet en het bed zit vast in de muur. Dat hebben we gedaan omdat anders nog ruimtegebrek hebben. Ik haat kleine kamers. Fotos zijn welkom ik zal je foto wel in de avond bekijken.
Een leuk behang tegen de muur van het bed doen. Bakken onder het bed voor extra opbergruimte. Ik zou nooit planken boven het bed maken, stel dat er iets valt? Brrr! Liever een lange lage kast dan een hoge, of een plank met bakken eronder, die kan hij dan als tafeltje gebruiken (steekt niet zo ver uit als een gewoon tafeltje). Mooi schilderij/poster hoog ophangen voor hoogtewerking. Als hij groter is bed omhoog voor speelplek eronder. Ik vind het juist heel gezellig staan trouwens! Het bed tegen de korte muur.
Wij willen geen behang op de muur. Eerlijk gezegd haat mijn man behangen. Maar wel ga ik muurstickers vn cars kopen. We hebben al een ingelijste poster. Die moet Nog opgehangen worden. Er staat nu ook een diepvries in zijn kamer, die gaat ook weg. En voor de rest nog een cars karpet!! Alleen ik kan karpetten nergens vinden. Carshanglamp en nachtlamp wordt van dr ikea moet goed licht geven hij is bang in hetdonker. Misschien een plank op muur naar ergens anders dan boven zijn bed. Of een kast kan ook.
Moniponi et bed moet daar van ons anders heeft hij weinig ruimte in zijn kamer. En dat bed is van ons heeft mijn man het korter gezaagd en aan de muur vastgemaakt.
Sorry helemaal vergeten die foto.s te maken Maar planken boven je bed kan prima hoor gewoon goede pluggen in je muur en stevige planken die gedragen woorden. En dan wat lichtere spullen er op zetten. Hier bijvoorbeeld knuffel.s
Ik weet jysk wel, maar ik ben van belgie en ik weet niet of er een filiaal hier is. Anders moet ik wel een keertje gaan als ik nederland ben.
hier ook een kleine, vooral smalle kamer. er past net een 1pers bed in, dus we hebben van Ikea het kura keerbed, dat is eerst een gewoon bed en als hij oud genoeg is een hoogslaper, wat zorgt voor meer ruimte en aan de andere muur hangt een kast voor alleen z'n kleren, zodat hij evt daaronder kan spelen en loopruimte heeft Hier een foto, achter de deur is dus de kast