Ik zat op de wc en de test viel in de pot en dat was mijn laatste vd action. Dus straks even naar de winkel Welk merk vinden jullie het meest betrouwbaar? Bij de andere kinderen was kruidvat prima, is dat nog zo?
Jazeker, stiekem is hij er al heel blij! Hij zei gisteravond nog, zou het mega jammer vinden als het mis ging
Ohh dat klinkt bekend ja, had hier exact hetzelfde! Dit was voor mij ook het teken dat er iets aan de hand was. En hoe onplezierig die kwaaltjes dan ook zijn, als je het eenmaal weet geeft het ergens ook wel een soort van zekerheid dat er iets blijft gebeuren. Oeps! Zul je altijd zien Predictor hoor ik heel veel goeie verhalen over en kleuren erg mooi.
Nou predictor kon ik niet vinden hier dus toch kruidvat geworden. Zomaar getest want was te zenuwachtig. Dus paar druppels eruit geperst en ook gewoon gedronken vanmorgen
Oh nee ik dacht iemand te quoten maar das niet goed gegaan! Jouw onderschrift is niks mis mee Ik wilde @Tess27 een hart onder de riem steken
Mooi! Dan kun je er ook een beetje van gaan genieten, ondanks de kwaaltjes dan Wanneer gaan jullie het de kids vertellen? Heb je nog getest vandaag?
Ja dat ga ik langzaamaan zeker proberen, genieten! Maar ik vind de spannig tot de eerste echo echt verschrikkelijk. Ik denk dat we het vertellen als we een echo hebben gehad, dan hebben we meteen een plaatje om naar te kijken. Vandaag niet getest, morgen doe ik er nog 1