Oh help!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by happy87, Jun 10, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happy87

happy87 Lid

Jul 23, 2015
    61
    9
    8
    ik ben 4,5 week zwanger,en verlies net op de wc helder bloed. Ik heb hierbij ook buikpijn,iemand een idee wat dit kan zijn?..of wat ik moet doen?

2. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hoe rot het ook klinkt.. je kan helaas weinig doen :(. Bij zo'n prille zwangerschap is de combinatie van helderrood bloedverlies en buikpijn helaas vaak geen goed teken. Blijft het bij een klein beetje rood bloed hoeft het niet meteen foute boel te zijn, maar als het meer wordt zou ik uitgaan van het ergste.

Sterkte, ik hoop voor je dat het bij een kleine bloeding blijft!

3. Rietje001

Rietje001 Actief lid

May 22, 2015
    133
    99
    28
    Female
    Sudwest Fryslan
    Zoals al eerder werd gezegd, je kunt hier niets aan doen. Het kan zijn dat het vanzelf weer over gaat.

Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en het bij een keer bloed blijft!

4. happy87

happy87 Lid

Jul 23, 2015
    61
    9
    8
    Na gisteravond niet meer gebloed, en verder geen pijn meer. Op hoop van zege dan maar!!

Poolvos likes this.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

Jan 9, 2016
    6,875
    12,390
    113
    Female
    Spannende weken!!

6. Mariam86

Mariam86 Lid

Mar 21, 2017
    62
    2
    8
    Female
    Oeeh jeee..
    Ik heb precies hetzelfde als jij. Ben ook net zover. Sinds vrijdag nacht heel veel bloed verloren maar dan zonder krampen. Zaterdag hele nacht gebloed. Gisteren iets minder en vandaag alleen nog bij het afvegen.
    Heb volgende week maandag een afspraak met de gynaecoloog, zojuist heb ik wel gebeld de assistente zei dat bij 4/5 weken heel normaal is dat je bloedt het kan een innesteling zijn, alleen als het erger wordt en dan wel met veel krampen kan het een miskraam zijn, Ze geeft aan dat het 2 kanten opkan. Ik mag helaas niet eerder terecht komen. Pas met 6 weken kunnen ze via een echo zien of het goed zit of niet.
    Wel fijn dat het minder is geworden. Had je veel krampen?
    Dit Is heel spannend. Ik weet precies wat je voelt :oops:

7. Sofia84

Sofia84 Lid

Apr 7, 2017
    62
    10
    8
    Oh schat bel even je vk

8. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Waarschijnlijk geen bericht die je wilt lezen maar bij mij is het 3x misgegaan en geen van alle keren kramp gehad:$

Bloeden zegt opzich niet heel veel maar als.het echt toeneemt is het vaak foute boel. Snap nooit dat ze iemand zolang laten wachten. Ook met 5 weken kun je zien of er uberhaupt een vruchtzak /zwring aanwezig is. Als die ontbreekt is het vaak al foute boel.

9. Mariam86

Mariam86 Lid

Mar 21, 2017
    62
    2
    8
    Female
    Jah ik hoor inderdaad van veel mensen dat het niet perse pijn hoeft te doen..is echt afwachten.
    Ik had echt gehoopt dat ik dan eerder terecht zou komen. Maar helaas. Ze gaf wel aan je kan wel.een vruchtje zien maar dat geeft je geen garantie..:(. Zit niets anders op dan afwachten, Maar word gek van de zenuwen. o_O

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Jeetje wat naar! Die onzekerheid en alles.. Ik hoop voor je, dat het allemaal goed mag gaan. Daar gaan we gewoon voor! En ze kunnen nu misschien wel een vruchtje (Wat een raar woord eigenlijk als je er zo over na denkt...) zien maar of het hiermee goed zal gaan of niet, kunnen ze nu helaas niet stellen, in zo'n vroege periode.. Aangezien er nog geen hartactiviteit is enzo :( Wel zouden ze kunnen zien of het vruchtje er nog zit toch? Dat geeft toch ook al heel wat geruststelling neem ik aan?

11. happy87

happy87 Lid

Jul 23, 2015
    61
    9
    8
    Ik ben niks meer verloren daarna,voel me nog wel echt zwanger (vandaag 5 weken). Ga morgenochtend nog even een test wagen en anders wachten op de afspraak bij gyn!..

12. Mariam86

Mariam86 Lid

Mar 21, 2017
    62
    2
    8
    Female
    Dat is fijn om te horen! Hopelijk zit alles nog goed. Spannend allemaal.

13. Mariam86

Mariam86 Lid

Mar 21, 2017
    62
    2
    8
    Female
    Jah echt naar, plus ik ben 1 en al ongeduld... vruchtje kunnen ze inderdaad wel zien maar ze kunnen dan niets vast stellen.ik zou nog steeds ongerust naar huis gaan. Vorige zwangerschap heb ik me baby verloren met 36 weken aan zwangerschapsvergiftiging( afgelopen 1 maart) Dus een nieuwe zwangerschap gaf me weer kracht. Maar na de bloeding voel ik me weer als 1 maart, lijkt alsof ik hem 2 x heb verloren :cry:

14. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

Aug 28, 2016
    1,269
    133
    63
    Female
    Jeetje! Dat is nogal heftig zeg, zwaar om te horen, natuurlijk nog zwaarder om mee te moeten maken.. :'( Ik begrijp je helemaal. Ik hoop dat dit kindje echt bij jullie mag blijven! ♡

15. Mariam86

Mariam86 Lid

Mar 21, 2017
    62
    2
    8
    Female
    Dank je wek. :)

Babyluvv likes this.
  16. Poolvos

Poolvos VIP lid

Jan 9, 2016
    6,875
    12,390
    113
    Female
    O wat erg! Zo laat! Dat moet echt verschrikkelijk zijn. Vooral omdat er met 36 weken zoveel gezonde babys ter wereld komen! Heel veel sterkte en ik duim mee voor een sterke gezonde baby deze keer!

17. Mariam86

Mariam86 Lid

Mar 21, 2017
    62
    2
    8
    Female
    Jah was echt heel heftig. Wens je echt niemand toe... moest ook gewoon bevallen, je maakt alles van een zwangerschap mee maar uiteindelijk kom je met lege handen naar huis. Het is het moeilijkste wat ik ooit heb moeten meemaken.
    Maar ik heb nog een beetje hoop dat alles nog goed zit dit keer en zo niet dan weer snel aan de slag

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hoe is het nu?

19. happy87

happy87 Lid

Jul 23, 2015
    61
    9
    8
    niks meer verloren:)

Poolvos and Lafelife like this.

Share This Page