oh hemel, wat moet ik nu??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TiTaRa, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Ik heb een prikkeblbare darm en voordat ik diarree heb (vaak wel vooraf obstipatie) moet ik de pijn ook wegpuffen, dus het kan wel gewoon daardoor komen.

2. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    hoi dames allemaal!!!
    Merci voor de bezorgdheid..

Het waren dus idd weeën :s !!
    Ben vannacht nog met spoed naar zh gegaan en hebben ze mij aan de monitor gehangen maar alles is weer weggegaan...

Heb vandaag gewoon heel goed moeten rusten en moet nu beetje kalm aandoen...

Amai, dat was mij eventjes verschieten!!

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Meid wat zal dat schrikken geweest zijn !
    Moet je nu bedrust houden of iets dergelijks?
    Doe voorzichtig hoor

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    Ja was idd ff schrikken...
    Ik heb heel felle steken maar volgens de dokter stelde ze gelukkig niet zo veel voor...
    Ik heb ook geen opening en mijn baarmoedermond is nog goed gesloten enzo dus alles ziet er vanbinnen nog heel goed uit...

Geen idee waar die nu ineens vandaan kwamen!

Bedrust hoeft niet maar ik moet wel van het moment ik voel dat het wat zwaar word mij onmiddellijk neerzetten en zien dat ik niet te veel Doe...

5. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Jeetje, dat zal flink schrikken zijn geweest! Houden ze je nu extra in de gaten? In ieder geval fijn dat de weeen gestopt zijn en hopelijk hebben ze vanaf nu nog 20 weken geduld.

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    @pluizigspook: ja extra houden ze me niet in de gaten maar ik heb wel een telefoonnummer gekregen van een gynae in de buurt van Lanaken en als er nog eens iets moest voorvallen mag ik die onmiddellijk bellen en komt die af...Is wel om te weten dat er iemand in de buurt is moest er iets zijn :)

7. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Hopelijk zul je het nummer nooit nodig hebben maar ik kan me indenken dat het een prettig idee is om iemand in de buurt te hebben als het nodig mocht zijn.

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Pffff...das echt enorm schrikken. ZO zie je maar dat je altijd moet bellen als je ongerust bent!

Hopen dat ze nu de komende tijd wegblivjen hoor.

9. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    @ukoldaatje: idd!!! nu maar hopen dat alles goed blijft gaan...
    Met de kleine uk zag alles er perfect uit en hij groeit goed enzo :) !
    Maar hij mag van mij echt nog wel 20 weken blijven zitten :D...

Maar het is gek ja: in het ziekenhuis konden ze geen verklaring geven voor die weeën...Ze leken nergens vandaan te komen dus ze menen dat het wss met die diarree te maken heeft...Wss was ik TE geconstipeerd en heeft dit aangezet gegeven tot weeën om zo van die constipatie af te geraken...ECHT RAAR HE!!! ik wist niet eens dat het bestond!! hahaha

10. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    moet er wel bijzeggen: Mijn darmen zijn nu wel echt leeg hoor na gisteren!!! :D hahaha (sorry :p )

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Goed nieuws dat de kleine het super doet!!

Je hoort het wel vaker dat je van bv blaasontsteking of van je darmen harde buiken kan krijgen, als je dan extreem last heb van je darmen zou het idd kunnen verklaren dat daar de weeen vandaan kwamen..

Dan moeten nu je darmen maar weer gewoon gaan functioneren hoor.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Fijn dat de kleine het goed doet en de weeen niks hebben gedaan !
    Ik heb het een paar weken geleden ook gehad.
    Lag heerlijk te slapen en toen in eens krampen van hier tot en met en mn buik helemaal hard. Ik wist al dat het van mn darmen kwam want was al een week niet geweest. Maar ooh wat een pijn en het viel niet weg te zuchten.
    Inderdaad daarna darmen geleegd en het was over had nog wel buikpijn, maar de krampen waren weg toen mn darmen echt leeg waren.

Goed vezels eten en drinken en hopen dat het niet meer gebeurt

13. Dana

Dana Niet meer actief

Gelukkig is alles goed met jou en de kleine ondanks de schrik! Goed dat je gebeld hebt!

14. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    inderdaad dames...Het was al bij al behoorlijk schrikken en ik had echt bang...ben ook heel blij dat ik toch gebeld heb en dat ze mij zo goed opgevolgd hebben! het is zoals ze zeggen: beter een keertje te veel bellen dan te weinig... En nu zorgen dat mijn darmen deze keer eens naar behoren werken ! :D

Ik had er ook nog nooit in mijn leven last van gehad dus ik kon echt niet plaatsen of die pijn daardoor zou kunnen komen of niet.. En als je dan in het ziekenhuis hoort dat het toch DEGELIJK weeën waren maar dan door de verstopte darmen kwam, dan denk je toch...HUH?? Kan dat ook al??? :)

Ik wens jullie ook nog heel veel succes hoor dames!! :D dat we met zen allen mooi de eindstreep mogen halen xxxx

Deel Deze Pagina