ovulatietest blijft positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vlindertje33, 27 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje33

8 jul 2009
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan iemand mij helpen??ik gebruik ovulatietesten van kv en van predictor nu heb ik met beide al 5 dagen positieve testen. het streepje blijft ook donker zou ik nu mijn eisprong nog krijgen? ik had zatredag en zondag veel buikpijn onder in mijn buik.

alvast bedankt!!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    De ovulatietesten van KV staan erom bekend dat ze heel lang positief blijven aangeven. Ik hoop voor je dat je zaterdag of zondag je eisprong hebt gehad, daar kun je wel buikpijn door krijgen. Succes!

3. vlindertje33

8 jul 2009
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je, maar ik gebruik die van predictor ook erbij ik had namelijk gelezen dat die van kv erg onbetrouwbaar zijn.maar ook die zijn nog steeds positief:(
    we zullen het over een kleine 2 weken wel zien.

groetjes

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dag Vlindertje,

ik heb helaas met allebei slechte ervaringen. Die van Predictor vond ik te onduidelijk (wél donkerder streepje? Of niet? Even donker?)

Ik weet alleen uit eigen ervaring dat mijn eisprong plaatsvindt ná de buikpijn, misschien gaat dit bij jou ook op.

Tip voor de volgende ronde (mocht het nodig zijn): via deze site bij Mat Care ovulatietesten bestellen. Die vind ik heel goed.

Succes en hopen dat je over 2 weken goed nieuws hebt!

Deel Deze Pagina