hoi allemaal.ik heb 28 sept een miskraam gehad.5 okt had ik roze afscheiding dus dacht dat ik ongi ging worden.maar dat was s'avonds weer weg.een paar dagen later kreeg ik weer last van mijn borsten.heb maandag een test gedaan,en die was heel licht positief.ben dus gewoon weer zwanger zonder eerst ongi te worden.weet nu alleen niet hoever ik ben.denk zelf dat het rond 2 okt moet zijn geweest.ben dus heel voorzichtig blij.groetjes tamara
gefeliciteerd ....maar ik heb ook even gerekend ..dat is vanaf je MK 2,5 week ik hoop idd. dat het een nieuwe zwangerschap is meid ...en niet hcg van je vorige zwangerschap is achtergebleven ...
daar zat ik ook eerst aan te denken,maar omdat ik 5 okt roze afscheiding had en omdat mijn borsten weer opnieuw pijn gingen doen.ze zijn weer gegroeid en ik heb nu weer grote schijven in mijn borsten.weet ik zeker dat ik weer zwanger ben,heb alleen de test een beetje vroeg gedaan.ga er maandag nog 1 doen.groetjes tamara
Suppperrrrrrrrrrr Proficiat! Hoop dat het bijons ook zo snel zal gaan Geniet ervan en ik duim voor je dat het deze keer wel goed blijft gaan. Liefs ester
Tammy, gefeliciteerd! Ik kan erover mee praten, heb 16 aug een miskraam gehad en nu ook meteen weer zwanger zonder ongi tussendoor! Ik ben naar ziekenhuis gegaan voor echo om te bepalen vanaf wanneer je moet gaan rekenen en bij mij houden ze de miskraam datum aan..ben nu dus al 9 weken..bijna 10! Dus neem contact op met je HA en vraag een echo aan zou ik zeggen! dan heb je zekerheid! Succes!