Ik ben aan het wachten tot de 1e wee begint en tot die tijd zit ik hier te wachten Nee dat zal ik maar niet doen hé? Maar ik verveel me wel. Ik heb al gestreken. Moet eigenlijk stofzuigen, maar ik moet om half 1 eerst bij de VK zijn en daarna ga ik me maar even in het zweet werken, je weet maar nooit, misschien helpt het! Ik ben er wel achter dat je makkelijk dingen kan kopen via internet . Ik wou eigenlijk niet meer te veel de stad in gaan maar via internet is het nog makkelijker. Heb al veel besteld, is echt leuk steeds een pakketje aan de deur!! Heb gisteren laarzen besteld bij de Wehkamp, rode korte laarzen, ik zocht ze al zo lang en toen kwam de folder van de Wehkamp binnen. Nou dat zal jullie vast allemaal veel interesseren hé? Maar ik heb weer 5 minuten om gekregen!!
Nou ja rust, ik heb 2 dagen rust en de rest van de week rent hier een hyperactieve peuter van 2 jaar rond.
ik weet er alles van....wachten duurt lang mijn dochter werd zelfs 13 dagen te laat geboren... succes met wachten en succes met de bevalling!
Hahaha erg is dat afwachten he , niet dat ik er over mee kan praten ik ben met 37 weken bevallen en dat vond ik al erg ... En als je je huisje in orde hebt dan word het inderdaad aardig saai dat wachten .... misschien toch veel proberen te lopen hoe meer je loopt hoe sneller het op gang komt en dit heb al van heel veel mensen gehoord dat het echt werkt ... dus misschien toch ff de stad in nog als je durft