Welke pop?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mir82, 9 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir82

Mir82 Actief lid

19 dec 2011
    159
    28
    28
    Half juli wordt ons meisje 2 jaar! Itt haar oudere zus van 4,5 is zij een echte poppenmama dus willen we haar graag een eigen pop geven.

Ik twijfel alleen over welke pop. We hebben een babyborn maar die vind ik maar niks. Ze speelt er wel mee maar het is voor die kleintjes nog zo moeilijk om de beentje in andere positie te krijgen etc.
    Ook hebben we een Habapopje en een heel klein popje met zacht lijfje en de rest hard maar is beetje goedkoop flutpopje.

Ik wil graag een pop met een zacht lijfje en hard hoofd/armen/benen.
    Welke pop is leuk voor een 2-jarige? Kleine babyborn? Annabell? Andere tips? En bij Annabell heb je ook nog verschillende soorten geloof ik? Welke is het leukste/meest geschikt?

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
  3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Onze dochter vindt de zachte pop van ikea fijn.

4. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hier zijn ook poppen met zachte lijfjes het populairste. Onze jongste heeft een babyborn en de oudste een Nuneco. Poppen volledig van stof hebben ze nooit iets mee gedaan. En we hebben één pop die helemaal van plastic is en die gaat regelmatig mee in bad.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    De pop van dille en kamille is hier favoriet en een pop van baby born rond de 15-19 euro een klein formaat popje met zacht lijfje. Annabel vind ik voor een 2 jarige nog vrij groot.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Er zijn van de baby born 3 fases
    De eerste is zacht met hard hoofd en armen en benen, maar kan je verder niks mee doen
    De tweede fase is ook met een zach lichaam, maar iets stugger, deze kan je ook een luier om doen en flesje water geven. Zijn waterafstotend en mee in bad of onder de douche
    De derde is de bekendste de helemaal harde baby born.

Maar ik merk dat dl het liefst haar helemaal harde pop van 32 cm heeft, new born baby bij de bart smit, juist omdat deze ook mee in bad kan om te wassen

7. mamma van J

mamma van J Actief lid

17 okt 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor beide meisjes een "mini muffin" van göther of zo iets te koop bij de 3vosjes. Lkkr zacht popje van 35cm rijst in t kontje dat t zelf kan zitten. ZE lopen er beide mee weg krijg ik nog een meid koop ik nog zon pop. ZE hebben ook een chio chio bello maar kijken ze amper naar om net als de babyborn die van m'n zus is geweest vinden ze ook maar nix.

Deel Deze Pagina