Hallo Ik heb nu net bij het afvegen oud bloed. En heb erg last van mijn rug. Mijn rug trekt enorm. Wie herkent dit met deze termijn? Wat moet ik doen? Denk dat ik niks meer kan dan afwachten volgens mij? Pfffffff weet het even niet meer. Baal er best wel van. Had gister een erg drukke dag. En merkte wel dat ik over de streep ging. Ik ben te ver gegaan erg dom of dit er mee te maken heeft? Hoop dat het goed komt. Ben heel bang
je geeft aan datje gisteren te druk bezig was en het merkte, het kan zijn dat een adertje is gesprongen en dat het daarvan is, als je zwanger bent maakt je lichaam meer bloed aan en heb je denk ik ook een snellere bloedcirculatie, dan hoef je je geen zorgen te maken pijn aan mn rug herken ik wel van op mijn werk, niet te houden soms als je het niet vertrouwd, je kan de huisarts of vk altijd bellen, daar doen ze niet moeilijk over en beter 1 x te veel bellen dan 1 x te weinig ik ben alles bealve een expert maar omdat je druk bezig was denk ik dat een adertje gesprongen zou zijn
Ik had met zes weken ook wat oud bloed en de week erna continue last van m'n onderrug, een zeurderig gevoel, alsof ik ongesteld moest worden. Gelukkig was er niets aan de hand, maar ik dacht echt dat ik een miskraam zou krijgen. Ik zou ook je verloskundige of het ziekenhuis even bellen als je je zorgen maakt. Sterkte!
had ik ook idd. rug is vaak dat het niet zo lekker gaat en je rustiger aan moet doen. bruine afscheiding is niet erg, zolang het maar daarbij blijft. bel anders je vk als je het niet vertrouwd