Oh jee een drol!

Discussie in 'Voeding' gestart door Omelet, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Toen we hier gingen bijvoeden, vond ik dat heel leuk, maar ook erg wennen! Wij deden ieder eetmoment aan tafel en zoon deed echt lang over de eerste hapjes. Zo had ik het idee alleen maar aan het voeden, koken en eten te zijn!
    Hier de bijvoeding ook grotendeels op verzoek hoor!

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Haha, ja zo voel ik me dus ook. Ben de hele dag met eten bezig, voeden en opruimen van eten. :p Ben zelf ook al weer wat aangekomen omdat ik een stuk meer eet. Eten is hier ook een gezellig momentje aan de eettafel. En als dl eet, eet ik ook. :D

3. zogelukkig

Nou, wat je zegt! Ik eet al bijna 2 jaar alle kliekjes op, ik kan niks weggooien en sinds de zwangerschap kan ik blijven eten, dus alles wat over blijft eet ik op. Maar het mag echt niet meer van mijzelf!

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Idd, dat weet ik nog van het begin! Miriam lag óf aan de borst, óf ze was wat aan het eten. Leek wel alsof je er continu mee bezig was. Nu zit ze op 3 BV voedingen per dag, 1 per nacht (hopelijk...) en zo'n 4 à 5 eetmomenten per dag (ligt er een beetje aan). Het is in ieder geval wat overzichtelijker. Zelf ben ik gestopt met haar kliekjes op te eten, ze worden in de 1e plaats steeds minder, in de 2e plaats eten de katten ze vaak op :D, en in de 3e plaats verdwijnt alles in de wormenbak.

5. zogelukkig

In de wat?:D

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland