Iemand misschien een idee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Baby09, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Oke zal proberen het kort te houden. Afgelopen 2 jaar hebben mijn man(Roberto) en ik nogal wat voor onze kiezen gehad. Niet zelf zwanger kunnen worden, daarbij nog een syndroom die mijn man heeft, die we beide niet willen doorgeven aan ons kind. Dus aangewezen op embryoselectie. In NL zou dat best lang duren dus uitgeweken naar Belgie, waar we veel voor moeten betalen, waar we beide niet vanuit gingen. Zijn nu onwijs aan het sparen en zullen ook van te voren moeten lenen, omdat we van de verzekering pas na een behandeling geld terugkrijgen. Bijten nu behoorlijk op een houtje terwijl dat normaal helemaal niet nodig is. Daarbij voelt Roberto zich onwijs schuldig tegenover mij, door de hele behandeling. Hij zegt dan ''kijk wat je allemaal moet doen voor mij'' Voor mij voelt het helemaal niet zo en dat zeg ik hem dan ook! Ik hou van hem en wil van hem een kindje.. Daarbij is zijn moeder afgelopen oktober overleden, heel onverwachts. Dat betekend voor Roberto dat hij op zn 25ste al geen ouders meer heeft (zijn vader is 9 jaar geleden overleden) Daarbij steunde zij ons enorm en zag erg uit naar haar kleinkind, die ze nu dus nooit zal zien...

We kunnen dit jaar geen kerstcadeaus voor elkaar kopen, vind ik helemaal niet erg. Maar nu wil ik dus toch wel iets voor hem kopen, omdat hij zoveel op zn bord heeft gekregen en wil hem gewoon laten zien dat hij mij altijd heeft en dat ik heel veel van hem hou. Nu zit ik dus vanalles te bedenken maar kom er niet uit. Het mag dus ook niet teveel kosten, zeg tussen de 30 en 40 euro.

Misschien hebben jullie een super idee?
    Alvast bedankt voor het lezen!

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Een zilveren hangertje met een ketingkje mischien. Je zou er ook wat in kunnen graveren. Ben je meestal met 2 tientjes klaar. En hij kan het altijd bij zich dragen.

3. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Een digitale fotolijst?
    Kan je alle foto's opzetten die jullie erg mooi vinden en die speelt dat ding automatisch achter elkaar af. Heb je ook niet 100 lijstjes in huis staan en toch wel de mooiste herinneringen aan elkaar en jullie omgeving. Bij de kijkshop hebben ze ze en daar zijn ze niet zo heel duur, ligt eraan welke je koopt. :)

Sterkte samen, het is niet niks.

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zou hem gewoon een brief schrijven. Volgens mij heeft hij daar nog het meeste aan als ik hoor dat hij toch wel veel onzekerheden heeft.

5. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hij is niet zo van de sieraden, en vanwege zijn werk mag hij die ook niet om..

Een digitale fotolijst, is leuk, maar denk dat ik dat leuker vind dan hij hihi

6. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Dat is inderdaad een goed idee! Ga ik zeker doen, maar wil er alsnog iets bij geven :)

7. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    Uitgaande van een positieve toekomst; een speentje met opdruk "papa is the best" oid. En dan natuurlijk ook eentje voor jezelf (I love mama ofzo)! Een prachtig mooi symbolisch cadeau!!!
    En een flesje wijn om te toosten op de toekomst en een gezellig avondje!

Succes in de toekomst!

agnes

8. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Een verwendagje samen naar de sauna? Etentje? Biosje?

9. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Lekker romantisch voor hem koken en dan een brief geven?!
    En als cadeautje iets voor in de portomenee. :) Gelukmunt, of een euh.. lieve tekst? (wat niet iedereen ziet?)
    Of een cd/dvd branden met jullie mooiste liedjes of een haardvuurtje? Maak je het gezellig thuis. Het gaat hem denk ik niet om de cadeautjes.
    Of maak een spannend spel, grabbelton met allemaal leuke dingen om samen te ondernemen.

Succes ermee.

10. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    *Maak een liefdesboek, foto´s, herinneringen, 1e smsjes bijv. een mooi gedicht, gewoon een waardevol boek waarin je hem laat zien, wat hij voor jou betekent.
    * Maak een speurtocht naar allerlei plekjes (kan in huis, of buiten bijv.door een spoor van waxinelichtjes of aanwijzingen en op bepaalde plekken iets bijzonders neerzetten, chocoladehart, een lief kaartje, een mooie boxershort, een lief gedicht, een ingesproken bandje met zijn favoriete muziek en jou stem enz. enz. en aan het eind dan dat liefdesherinneringsboek (en jij in je mooiste kleren houd dat boek dan vast);)
    Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel:D

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat ontzettend lief van je!
    ik vind een brief/ kaart oid krijgen van mn man altijd zo mooi en ontroerend. Het zegt mij iig heel erg veel als ik zoiets krijg.

wat is nog meer mooi... je schrijft dat sieraden niet zo goede optie is.
    Misschien een mooie trui? of idd een lekker etentje plannen bij jullie thuis?
    Tafel mooi dekken , kaarsjes aan , telefoon uit , deurbel eraf, gordijnen dicht.
    Lekker wijntje erbij , mooie bos bloemen en dan die brief overhandigen?

Heel veel geluk voor jullie samen toegewenst voor de toekomst!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    dat is een gaaf idee!
    en zo romantisch ook...!!!!:)

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    boekje met 101 redenen waarom ik van je hou...

14. danip

danip Niet meer actief

Anders maak je een verkort "dagboek" voor hem over de afgelopen moeilijke tijd en wat hij daarin voor jou heeft betekend? En misschien een overnachting in een hotel voor jullie 2en erbij? Even lekker er tussenuit, en je kunt hier en daar wel een leuke aanbieding scoren. Of een leuke foto van jullie samen laten maken?

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    je hebt ook zo'n veiling site waar je op kunt bieden toch!?? dan kun je soms heel goedkoop aan overnachting komen in hotel ofzo!

16. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ja klopt, en is ook wel echt iets wat we willen/nodig hebben, maar wij hebben ook nog 2 hondjes en die gaan overal mee naartoe dus ook naar zoiets en dat kost toch al snel weer meer dan je zou willen. En dan is de plek ook nog eens moeilijk omdat wij het nu net redden met 1x tanken, krijg je dat dus weer. Het is dus gewoon erg moeilijk!! Vooral omdat ik met het geld zit....

Die speurtocht is idd ook onwijs tof, maar moet heel eerlijk zeggen dat wij heel weinig dingen bewaren dus 1ste smsje etc dat soort dingen heb ik allemaal niet.

Ik ga denk een mooie brief schrijven, een boekje met 101 redenen waarom ik van je hou is ook erg leuk! Dus denk dat ik dat ook erbij doe. Dan ga ik sharktale huren (de film van onze eerste date, dat weet ik dan nog wel:p) En dan een klein abbo op eredivisie (blijer kan ik hem niet maken haha hij is gek van voetbal!)

Thnx voor het meedenken!

Deel Deze Pagina