Leuk cadeau voor oma?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Dag,

Volgende week is mijn schoonmoeder jarig en naast het standaard cadeau, wil ik graag iets leuks geven in naam van mijn kleine meisje.
    Ze past namelijk 2dagen in de week op, is dol op mijn dochter en heeft met vader/moederdag ons voetjes in gips en handafdruk op een kaart gegeven. Dit is dan niet zo leuk om mijn schoonmoeder nog te geven. Een grote foto heeft ze al gehad met moederdag.

Ik zou dus echt even niet weten wat ik haar moet geven. Wil zo graag iets origineels bedenken. Misschien kunnen jullie meedenken?

Alvast bedankt!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wij hebben een kalender gemaakt (www. albeli.nl) met allemaal foto's van ons meisje

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ja, een leuk fotoboek! (deze heb ik 2x gegeven, waarvan ze moest huilen!) haha
    Foto op canvas?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik had een frambozenstruik gegeven. Mooi ingepakt uiteraard. Ik vond dat leuk voor in de tuin en als er frambozen aan komen kun je die lekker opeten.

En nu, heel letterlijk plukt ze nu samen met Isabella en de andere kinderen daar de vruchten van.

Heel leuk voor kinderen en natuurlijk ook de oma.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ bosi: wat een leuk idee zeg! Moet ik zeker onthouden!

ff off-topic: er zijn hier al zoveel leuke cadeau-ideetjes naar voren gekomen, ook in andere topics. Zondag ga ik voor het eerst zo'n origineel cadeautje geven. Ben benieuwd naar de reactie! ;) Lang leve ZP! :D

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Mijn moeder heeft voor onze oudste uk een bramenstruik gekocht. Ze woont in een appartement met een mega groot balkon en samen snoepen ze nu bramen :) Erg leuk, en dus ook mogelijk op een balkon!

Deel Deze Pagina