Dag, Volgende week is mijn schoonmoeder jarig en naast het standaard cadeau, wil ik graag iets leuks geven in naam van mijn kleine meisje. Ze past namelijk 2dagen in de week op, is dol op mijn dochter en heeft met vader/moederdag ons voetjes in gips en handafdruk op een kaart gegeven. Dit is dan niet zo leuk om mijn schoonmoeder nog te geven. Een grote foto heeft ze al gehad met moederdag. Ik zou dus echt even niet weten wat ik haar moet geven. Wil zo graag iets origineels bedenken. Misschien kunnen jullie meedenken? Alvast bedankt!
Ik had een frambozenstruik gegeven. Mooi ingepakt uiteraard. Ik vond dat leuk voor in de tuin en als er frambozen aan komen kun je die lekker opeten. En nu, heel letterlijk plukt ze nu samen met Isabella en de andere kinderen daar de vruchten van. Heel leuk voor kinderen en natuurlijk ook de oma.
@ bosi: wat een leuk idee zeg! Moet ik zeker onthouden! ff off-topic: er zijn hier al zoveel leuke cadeau-ideetjes naar voren gekomen, ook in andere topics. Zondag ga ik voor het eerst zo'n origineel cadeautje geven. Ben benieuwd naar de reactie! Lang leve ZP!
Mijn moeder heeft voor onze oudste uk een bramenstruik gekocht. Ze woont in een appartement met een mega groot balkon en samen snoepen ze nu bramen Erg leuk, en dus ook mogelijk op een balkon!