hmzz ons ventje doet sinds kort ; zijn handjes tot vuistjes ballen... en dan echt hard rillen met armpjes en beentjes tegelijk... klinkt dit bij iemand bekend? Vind het er toch wel een beetje naar uitzien, maar heb geen idee of het een soort van spelletjes voor hem is of dat er wat is...
owkee maar niet zomaar...?als er geen aanleiding voor is...? heb het hem ook weleens tijdens een driftbui zien doen inderdaad... maar n u zat hij gewoon op de grond te spelen en was er niks aan de hand...hmzz... heb je ook een lekker temperantvol mannetje hihi? Hier kan meneer echt driftig worden moet er soms echt me lach voor inhouden zo klein en al zo duidelijjk kunnen maken wat hij wel en niet wil hihi Van wie zou hij dat toch hebben hehe...
Ja hij doet het inderdaad alleen als er een aanleiding voor is, en driftig word! En ik kan je vertellen, die buien komen nu geregeld voor: IK WIL, IK WIL, IK WIL en ik probeer net als jij dan maar even mijn lach in te houden, want als hij dat ziet wordt hij helemaal pissig ff serieus, ik heb geen idee wat het anders kan zijn, mss inderdaad een nieuw spelletje en anders ff bij het cb navragen!
Ons nichtje doet dat als ze heel erg opgewonden is om iets. Laatst las mijn man haar een boekje voor en bij elke blz die hij omsloeg rilde ze van de spanning wat er komen gaat
ja Erik doet het ook. Niet alleen als ie zijn zin niet krijgt maar ook als ie iets spannend vind of erg leuk vind! toen ie wat jonger was deed ie het vaker maar dan zag ik niet altijd waarom ie het nou deed
Dewi doet dit ook. Idd. als ze driftig wordt. Ook als ze last heeft van haar doorkomende tandjes, dan bijt ze heel hard haar kaken op elkaar en dan balt ze haar vuistjes op en schud ze ook zo met haar armen en kijkt ze er ook nog verkramp bij.
er komen idd ook tandjes door hier...dan propt hij zijn knuffelkikker in zijn mond gaat er keihard op bijten en trekt dan aan de kikker... maar ik denk dat het dan een combi is van ongeduld en misschien dan ook doordat zijn tandjes doorkomen..(hoewel hij dit eerder niet deed bij doorkomende tanden) Maar ben in ieder geval gerustgesteld dat er meerdere kindjes zijn die dit doen...! Vond het toch een beetje vreemd om te zien als hij dat doet... ga t in de gaten houden wanneer hij het nou precies doet (spelen en het wil niet lukken oid of ongeduld of tanden)...
Hier gaat trouwens ook zijn rechterhand met vuist omhoog! SUPERMAN! Wij doen het zelf ook wel eens en dan doet hij ons na. De slappe lach krijgt hij er dan van!