nou zal ik vast weer een heleboel moeders over mij heen krijgen hoe ik het in mijn hoofd haal.. maar ja ik heb vandaag toch echt van vsm pilletjes gekocht tegen onrust en slapenloosheid bij kinderen van 0-6jr,, gister kwam meneer 7x ...3x voor 00.00u en 4x erna.. ik ben al zo druk in de weer met dentinox voor zijn tand maar twijfel echt of dat het is.. vandaag moest ik hem weer vh kdv ophalen om 1330 omdat hij niks wilde (ok hij vind het daar dus nog steeds niet leuk) en na een lang gesprek met het cb kwam men tot conclusie idd of tand of hij heeft het moeilijk met het verwerken van prikkels... om hem met het laatste een beetje te helpen ben ik weer druk in de weer rrr's en dus deze pilletjes . wie o wie gebruikt ze ook of heeft ze wel eens gebruikt en gaan ze ook werken??? thanx
Ik heb geen ervaring met pilletjes, maar kan me voorstellen dat je ze wil gaan gebruiken. Alleen zou ik dat niet doen tegelijkertijd met het instellen van de 3r's. Als het helpt weet je namelijk niet wat er helpt. De 3r's of de pilletjes. Misschien is het wel een combi van tandjes en prikkels. Ik zou in ieder geval eerste even afwachten wat de r's doen. Je hebt vast al een boel tips om ritueeltjes te maken.
Ik heb een drankje (valdispert kids) geprobeerd voor onze meid die ;s nachts nogal spookte Helaas heeft dat bij haar niets geholpen. gelukkig slaapt ze nu wel vaker door en wordt ze alleen nog wakker als er iets is (zoals nu verkouden, diarree daardoor billen kapot en dan nog 3 tandjes op doorkomen ) Ik hoop voor je dat het bij jullie wel een beetje werkt...ik weet helaas hoe vermoeiend het is om iedere nacht (en dat voor lange tijd) er uit te moeten. Ik sluit me ook aan bij de tip van hier boven...ik zou het ook niet beide tegelijk doen, want dan weet je nog niet wat er nu heeft geholpen.
Wij gebruiken ook sinds 3 dagen Valdispert voor kids, het inslapen gaat hier erg slecht de laatste weken en dan in de nachten zijn mijn mannen geregeld wakker. Was zelf ook doodmoe. Dus nu dit sinds 3 dagen, ze zijn nu 2 nachten niet wakker geweest. En het inslapen ging vandaag ook een stuk beter, ene zoontje viel gelijk in slaap en onze andere zoon binnen een half uur. Over die VSM pilletjes heb ik ook goede verhalen gehoord.
heb zelf geen ervaring met de pilletjes, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je ze gebruikt! heb wel ervaring met nachten achter elkaar er vaak uit moeten en het is slopend!! ik hou deze 'tip' dus even achter de hand... en daarbij gekomen: je geeft ze toch geen zware medicijnen of weet ik wat voor slechts, dus waar hebben we het over ? het geeft je kleine ook meer rust toch?
Een vriendin van mij heeft zoiets gebruikt bij haar zoontje (die vloog dag en nacht tegen het plafond). Volgens mij heeft ze alles uitgeprobeerd, maar niks heeft geholpen.