Hallo, Ik heb maandag een spontane miskraam gehad bij 6 weken, ik hoop nu dat het bijna klaar is.. Mijn vraag is, hoe voelen jullie je verder? Ik ben steeds misselijk, moe en last van de darmen..
Oh jee, hoe voelde ik mij? Tsja, eigenlijk viel het bij mij wel mee, behalve dat ik maar bleef bloeden .... Uiteindelijk bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Vlak voordat ik geopereerd werd kreeg ik wel wat meer buikpijn trouwens. Daana was ik heeel moe en duizelig en had wat pijn. Nu alleen nog heel erg moe. Je misselijkheid kan misschien komen omdat je HCG nog niet helemaal uit je lijf is. Veel sterkte Gonnie! x Kweenie
Na de MK voelde ik niks meer. Het ging plots van heel veel voelen naar helemaal niks. Alleen de leegte in je buik. En daarna had ik ontzettende last van jeukende (.) (.) . Misschien omdat ze weer slapper werden ofzo....
Hmm, ik ben de enige dus.. Ik heb ook al dagen erg hoofdpijn.. Geen 'menstruatieachtige' buikpijn meer gelukkig en het bloedverlies neemt snel af. Misschien hoofdpijn door de spanning/onzekerheid? En misselijk nog nav je zwangere lichaam?? Hoe weet je trouwens of je HCG gedaald is?
Ha Gonnie, aanhoudende kwaaltjes zijn heel normaal. Dat duurt een dag of wat, mits de miskraam compleet is. Je kan een zwangerschapstest doen om te zien of er nog hcg in je urine zit, of anders langs gyn of huisarts voor een bloedtest. Kan een paar weken tot je alles kwijt bent, maar ook een paar dagen. Suus
Ik moest bloed laten prikken (besparende operatie dus moest zeker weten dat HCG dalende was). Maar een zwangerschapstest zou inderdaad ook nega moeten zijn binnen een aantal weken. x
Hier duurde het ruim anderhalve week voor ik een nega test had en toen waren ook pas de kwaaltjes weg sterkte ermee, dubbel is dat he dat je nog kwaaltjes hebt en niet meer zwanger