HCG, vroege testen, succesverhalen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sedese, Oct 28, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    #1 sedese, Oct 28, 2019
    Last edited: Oct 28, 2019
    Hoi meiden,

ik heb 4 en 3 dagen voor nod een testje gedaan.
    Binnen afleestijd kwamen de streepjes tevoorschijn. van zaterdag op zondag een mooie oploop. Vanochtend testte ik weer, streepje bijna weg, nog wel zichtbaar zo hier voor mijn neus maar ik moet er we weer voor turen, gisteren niet..

Moet ik ervanuit gaan dat dit niet goed zit en ik waarschijnlijk gewoon ongesteld ga worden?
    Allebei ochtend urine, nog succes verhalen hieromtrent? Kan je hcg schommelen in het prille begin?

bovenste test is van gisterochtend, onderste van vanochtend. ik ben me bewust van het feit dat er veel zwangerschappen mis gaan voor nod hoor, deze was alleen al best duidelijk en was dus een beetje teleurgesteld vanochtend ergens..

Attached Files:

2. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

Nov 11, 2015
    1,891
    82
    48
    Vandaag nog eens testen. Voor je NOD is je hcg nog zo minimaal eigenlijk. Dat net iets minder geconcentreerde urine misschien dat iets lichtere streepje geeft.
    Zou de hoop nog niet opgeven en vanochtend weer testen.
    Ik duim voor je!

3. Wizzy5

Wizzy5 Bekend lid

Mar 27, 2019
    803
    957
    93
    Female
    Ik zou me nog niet te snel ongerust maken. Je kunt beter om de dag testen. Dan zie duidelujker je op of afloop. Volgens mij schommelt je HCG in het begin heel erg.
    Ik zie op beide testen een beetje vergelijkbaar streepje. Morgen nog eens testen zou ik zeggen:)

Edit: OH wacht. Je berichtje was van gisteren. Ja dan zou ik vanmorgen nog een poging wagen.

4. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,065
    17,020
    113
    HCG schommelt niet, deze zal moeten oplopen. Wel is het zo (zoals @teuntje83 ook zegt) dat zo pril de concentratie van je urine erg bepalend is voor hoe duidelijk je streepje is. Zou dus de moed nog niet opgeven en nog even doortesten om te zien wat er gaat gebeuren:thumup:

bozoe likes this.
  5. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    Vandaag is hij weer iets donkerder maar nog niet zoals die van afgelopen zondag. Tevens loopt het streepje niet meer op..ik denk dat dat er iets was..en nu niet meer helaas..baal ontzettend en heb ergens nog een sprankje hoop maar voel me ook niet meer zo 'zwanger' als afgelopen weekend. het streepje van vandaag zitten tussen de twee teststreepjes van afgelopen dagen in qua kleur. De kruidvat test is vandaag een ernstige tuur weer.
    @Sado @Wizzy5 @teuntje83

Zulema likes this.
  6. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

Sep 24, 2013
    2,111
    1,104
    113
    Hoi!

Ik heb dit vorige maand ook gehad en dit liep niet goed af. Was 2 dagen na nod en toen kwam spontaan de bloeding. Ik heb totaal geen krampen oid gehad. Ik heb wel langer gebloed dan normaal..

Ik hoop voor jou een positievere afloop. Veel succes!

Liefs

7. sedese

sedese Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,674
    936
    113
    Female
    ik ben ook ongesteld geworden! helaas, op naar de volgende ronde en misschien iets minder focus deze maand haha

8. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

Sep 24, 2013
    2,111
    1,104
    113
    Wat jammer! Echt rottig is dat.. Ik heb mezelf voorgenomen ook maar niet meer vroeg te testen. Pas als ik echt overtijd ben.. Het is elke maand een teleurstelling.

Liefs

Share This Page