Je Aansprakelijkheidsverzekering geldt voor wanneer jij (of een van je inwonende gezinsleden) schade veroorzaakt bij een ander. Gebeurt dit, dan dient JOUW verzekering de schade te vergoeden! En niet de verzekering van de persoon die schade lijdt.
Nou zij heeft geen abbo,ze heeft hem kado gekregen van haar moeder. Ik heb geen eigen risico,maar ik moet zeggen ik betaal best veel per maand voor die verzekering. Maar goed ik ben blij dat het geregeld wordt zeg!
Niet altijd! Mijn zusje was laatst drinken aan het inschenken, waarna het glas per ongeluk omviel en over de telefoon kwam. Wij moesten van de verzekering de telefoon naar Apple opsturen (via provider in dit geval t-mobile). Daar kwam uit dat wanneer we de oude toestel daar achterlieten we een nieuwe kregen voor 200 euro. Dat is dus het bedrag wat de verzekering vergoed. Er word namelijk op papier gevraagd of het toestel nog te repareren is, als je zelf nee in vult ben je verplicht een bewijs van de reparateur toe te voegen met daarop het bedrag wat het gaat kosten indien wel repareerbaar, en kosten indien het toestel compleet nieuw moet worden aangeleverd. Dit is niet het nieuw bedrag, zo werkt dat niet. TS, om het zo snel mogelijk af te handelen is het een idee om het toestel alvast op te laten sturen via een telefoonwinkel naar de reparateur. Vragen om een reportage van de schade en de kosten, je bent dan niet verplicht om het te laten repareren. Het toestel terug laten sturen en je hebt bewijs. Er gaat namelijk soms weken overheen.
ik heb idd ook van veel mensen gehoord dat ze de nieuwwaarde niet vergoed kregen maar alleen het geld wat ze bij hebben gelegd voor het toestel toen ze een abbo afsloten, en voor dat bedrag kun je idd geen nieuwe iPhone kopen