Oh lieve help!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Whooop, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whooop

Whooop Lid

17 mei 2016
    34
    2
    8
    Lieve mensen,

Een tijdje geleden heb ik hier ook al wat gepost. Wij verwachten elk moment (!!) een jongetje maar we komen niet aan een naam. Onze achternaam begint met een M. Mij leek het leuk om dan zijn voornaam ook met een M te laten beginnen. Toen kwamen we uit bij Morris. Ook hebben we Cas in ons hoofd gehad. Hiertussen twijfelen we nog steeds. Nu hoorde ik laatst ook Javi en dat vind ik ook leuk alleen mijn man moet hier aan wennen. Wat vinden jullie van de Namen Cas, Morris en Javi? En hebben jullie nog leuke suggesties? Geen top 20 naam ...ik ben jullie eeuwig dankbaar!

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Namen vind ik zelf ook echt moeilijk.. dus geen suggesties.
    Maar Javi vind ik persoonlijk niet leuk, Morris en Cas wel. De leukste vind ik Morris :)

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik vind Cas veruit de leukste naam. Morris is niet mijn smaak en voor- en achternaam met dezelfde letter vind ik juist stripfiguurachtig overkomen. Javi vind ik alleen leuk als het kind Spaansbloed heeft, en dan nog zou ik bang zijn voor een verkeerde uitspraak door anderen.

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Cas vind ik van de drie het leukst. Morris vind ik lastig uitspreken. Javi is okay.
    Misschien nog:
    -Marcus
    -Lewis
    -Jascha
    -Otis
    -Javid/Javin
    -Revi
    -Jody
    -Juri
    -Jimi
    -Nicas
    -Jaro
    -Jaïr
    -Vic

5. Fullmoon

Fullmoon Actief lid

17 jan 2016
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Javi erg mooi!

6. Lucie78

Lucie78 Lid

2 mrt 2016
    52
    1
    8
    Vrouw
    Morris!!!! Met kop en schouders :)

7. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ga je javi Uitspreken? Echt op de spaanse manier?

8. Whooop

Whooop Lid

17 mei 2016
    34
    2
    8
    Bedankt. Javi zou ik uitspreken als jaavie maar dat is dan op zn Nederlands en niet Spaans. Misschien dat dat natuurlijk minder mooi is..
    Morris ben ik zelf wel weg van..mijn vriendinnen groepje was laatst Namen aan het raden en toen zeiden ze dat het o.a. geen Morris moest zijn omdat dat asociaal (??) zou zijn... ik word hier wel een beetje onzeker van. Als je naaste het niet leuk vinden ga je toch twijfelen. Oeh het is zo lastig een leuke naam bedenken.

9. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik zou voor Cas gaan.

10. ikvindjelief

ikvindjelief Actief lid

15 aug 2013
    324
    22
    18
    Vrouw
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Klinkt misschien raar, maar kun je niet wachten met kiezen tot je je zoontje in je armen hebt?

Je hebt immers al 3 namen, luxe probleem dus 😉
    Ik denk dat wanneer je zoontje geboren is en jij en je man hem eindelijk in je armen hebben, je naar hem kijkt en vanzelf 1 van de 3 namen automatisch bij hem vindt passen!

12. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Liever Ravi ;)
    Cas ook leuk!

Morris vind ik geen leuke naam sorry:)

13. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    1 Cas
    2 Morris
    3 Javi

14. Whooop

Whooop Lid

17 mei 2016
    34
    2
    8
    Vinden jullie Morris ook asociaal? ik zie het echt niet... Morris is nu echt mijn voorkeur omdat onze achternaam met een M begint. . maar ja cas is ook leuk. .

15. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Cas vind ik het leukste en stoerste !Morris ook leuk, wat dacht je van Stan?
    Javi ook leuk! Wel beetje andere naam

16. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland

Nee zeker niet aso, hoor :) Maar ik vind Cas wel wat volwassener. Mas kan ook nog trouwens :D

17. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Cas super leuk. Morris oké. Javi niet echt mooi. Sorry.

18. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Cas vind ik mooi, morris redelijk, javi ook wel een leuke naam.

Ik zou nooit voor dezelfde voorletter en achternaam kiezen en al helemaal niet met de letter M. Eerste wat bij mij opkomt is M&M en dat valt voor mij in hetzelfde rijtje als Bo (ter Ham).

Als jij het een leuke naam vind dan moet je het gewoon doen. Jullie moeten er blij mee zijn een een vriendin,kennis, familielid of een forumlid niet.

19. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Van die 3 namen vind ik Morris het leukst. En ik snap niet waarom het een aso naam zou zijn??
    Maar allemaal prima namen. Misschien zoals eerder is gezegd wachten tot jullie kindje is geboren en dan kiezen? Succes!

20. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind Morris erg leuk. Helemaal niet aso. En ik houd erg van ouderwetse Nederlandse namen. Vaak zie je dat mensen een associatie hebben omdat ze iemand kennen die zo heet. En daar heb jij geen invloed op natuurlijk.
    Cas vind ik ook leuk, Javi niet.

Deel Deze Pagina