Vind Cas veruit het leukste. Morris vind ik trouwens niet asociaal hoor. Vind het een prima naam, maar van jouw rijtje zou ik absoluut voor Cas kiezen.
Alhoewel ik Cas het leukst vind, denk ik dat daar teveel op gerijmd en gezinspeeld kan worden. Zou voor mij een reden zijn om die naam te laten vallen. Vind Morris erg origineel en Javi ook. Niet helemaal mijn smaak, maar wel wat anders dan een top-10 naam.
Ik kies ook voor Cas. Alternatief voor Javi is Xavi, net wat stoerder en duidelijk hoe uit te spreken
Cas is leuk, wel vrij populair vind ik. Morris ook heel leuk, vind dezelfde letter bij de voor- en achternaam prima kunnen. Javi vind ik minder.
Morris vind ik het leukst (Zeker niet aso. Hier in de buurt wonen er twee en zij komen uit supernette gezinnen). Cas ook wel maar dat vind ik meer een afkorting van Casper. Javi is misschien leuk voor een kind maar niet voor een volwassen kerel. Zul je zien dat het enorm stoere vent wordt, heet ie Javi!
Ik vind Javi juist leuk! Misschien inderdaad wachten tot hij geboren is.. Als je hem dan ziet dan weet je gelijk welke naam bij hem past
Cas op 1 daarna Morris. Bij Javi weet ik eigenlijk niet hoe je het moet uitspreken. Morris zeker niet asociaal hoor
Ik vind het een beetje lomp van je vrienden om dat soort dingen te zeggen nu jullie een kindje verwachten en met namen bezig zijn. Vraag me ook af hoe ze dan bij Morris komen, die naam hoor je toch niet zo vaak? Je zou bijna denken dat iemand je hier denkt te hebben herkend en een reactie uit probeert te lokken. Persoonlijk vind ik Cas het leukst en Morris ook leuk, helemaal niet asociaal voor zover een naam dat uberhaupt kan zijn. Maar al onze persoonlijke meningen of die van je vrienden zijn niet van belang. Probeer het opzij te zetten en gaan voor de naam die jullie samen het allermooist vinden. Dan krijg je daar echt geen spijt van. Succes!
Ik snap echt niet waarom een voornaam met een m niet zou kunnen?? Wat klinkt er verkeerd aan Morris Meulendijks of Malou meerkamp? Ik vind dat echt prima klinken hoor! Mijn voorkeur heeft Cas. Ik vind javi juist "associaler" dan morris... vind javi ook niet echt krachtig klinken. Cas vind ik gewoon stoer. Morris is niet mijn smaak maar een prima naam
Ik zou voor Morris gaan! Stoer, maar lief. Ik heb er totaal geen asociaal gevoel bij. Cas hoor ik al zo veel! En met Javi heb ik niet zoveel.
Morris vind ik ook echt niet aso klinken. Stoere naam. Ik ken een leuke Morris. En ik vind de combi naam/achternaam die beide met M beginnen, geen probleem.
Ik vind Morris Meulendijk anders echt zo'n Donald Duck naam, juist ook omdat ik Morris meer een hondennaam vind... of Snorris... ik weet het niet
Cas vind ik echt niets. Morris vind ik prima, niet mijn smaak maar niets mis mee. Javi vind ik leuk. Hou wel van net even anders, geen standaard naam.