Oh lieve help!

Discussion in 'Babynamen' started by Whooop, Jun 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Vind Cas veruit het leukste.

Morris vind ik trouwens niet asociaal hoor. Vind het een prima naam, maar van jouw rijtje zou ik absoluut voor Cas kiezen.

2. sieppie

sieppie Niet meer actief

Alhoewel ik Cas het leukst vind, denk ik dat daar teveel op gerijmd en gezinspeeld kan worden. Zou voor mij een reden zijn om die naam te laten vallen.
    Vind Morris erg origineel en Javi ook. Niet helemaal mijn smaak, maar wel wat anders dan een top-10 naam;).

3. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

Jan 4, 2016
    1,007
    4
    38
    Vinkeveen
    Morris of Cas. Javi is niet mijn smaak.

4. Jerna

Jerna Lid

May 29, 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kies ook voor Cas. Alternatief voor Javi is Xavi, net wat stoerder en duidelijk hoe uit te spreken

5. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

Nov 24, 2015
    1,018
    157
    63
    Cas is leuk, wel vrij populair vind ik. Morris ook heel leuk, vind dezelfde letter bij de voor- en achternaam prima kunnen. Javi vind ik minder.

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Morris vind ik het leukst (Zeker niet aso. Hier in de buurt wonen er twee en zij komen uit supernette gezinnen). Cas ook wel maar dat vind ik meer een afkorting van Casper. Javi is misschien leuk voor een kind maar niet voor een volwassen kerel. Zul je zien dat het enorm stoere vent wordt, heet ie Javi!

7. Kayl

Kayl Actief lid

Nov 23, 2015
    150
    20
    18
    Ik vind Javi juist leuk!

Misschien inderdaad wachten tot hij geboren is.. Als je hem dan ziet dan weet je gelijk welke naam bij hem past :)

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    3,418
    378
    83
    Female
    Het verre Oosten ;)
    Morris! Leuke naam en ook hier totaal geen aso idee bij. En dat heb ik vrij vlot haha.

9. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Cas op 1 daarna Morris. Bij Javi weet ik eigenlijk niet hoe je het moet uitspreken.
    Morris zeker niet asociaal hoor

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    Cas = absoluut het leukst!

Morris is 'oké'..
    Javi = neeee :p

11. Aries

Aries Niet meer actief

Ik vind het een beetje lomp van je vrienden om dat soort dingen te zeggen nu jullie een kindje verwachten en met namen bezig zijn. Vraag me ook af hoe ze dan bij Morris komen, die naam hoor je toch niet zo vaak? Je zou bijna denken dat iemand je hier denkt te hebben herkend en een reactie uit probeert te lokken. ;)

Persoonlijk vind ik Cas het leukst en Morris ook leuk, helemaal niet asociaal voor zover een naam dat uberhaupt kan zijn. Maar al onze persoonlijke meningen of die van je vrienden zijn niet van belang. Probeer het opzij te zetten en gaan voor de naam die jullie samen het allermooist vinden. Dan krijg je daar echt geen spijt van. :) Succes!

12. K00

K00 Niet meer actief

Ik snap echt niet waarom een voornaam met een m niet zou kunnen??
    Wat klinkt er verkeerd aan Morris Meulendijks of Malou meerkamp? Ik vind dat echt prima klinken hoor!

Mijn voorkeur heeft Cas. Ik vind javi juist "associaler" dan morris... vind javi ook niet echt krachtig klinken.
    Cas vind ik gewoon stoer.
    Morris is niet mijn smaak maar een prima naam

13. Nanona

Nanona Bekend lid

Jan 8, 2015
    742
    11
    18
    NULL
    NULL
    Morris!!

Cas vind ik hard klinken.. Javi niet zo leuk!

14. Whooop

Whooop Lid

May 17, 2016
    34
    2
    8
    Wauw echt bedankt voor jullie adviezen! Top

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Ik zou voor Morris gaan! Stoer, maar lief. Ik heb er totaal geen asociaal gevoel bij.
    Cas hoor ik al zo veel! En met Javi heb ik niet zoveel.

16. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik vind Morris erg leuk hoor, helemaal niet aso. :)

17. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

May 17, 2016
    1,995
    273
    83
    Morris vind ik ook echt niet aso klinken. Stoere naam. Ik ken een leuke Morris. En ik vind de combi naam/achternaam die beide met M beginnen, geen probleem.

18. loesje6

loesje6 Bekend lid

May 4, 2012
    891
    199
    43
    Morris!!!

19. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Ik vind Morris Meulendijk anders echt zo'n Donald Duck naam, juist ook omdat ik Morris meer een hondennaam vind... of Snorris... ik weet het niet :D

20. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Cas vind ik echt niets. Morris vind ik prima, niet mijn smaak maar niets mis mee. Javi vind ik leuk. Hou wel van net even anders, geen standaard naam.

Share This Page