Oh man(nen), man(nen), man(nen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Ooh (Jammergenoeg :p) Zo herkenbaar!
    En dan gelijk zeggen: Waar heb JIJ mijn .. neergelegd? terwijl ze het zelf gewoon in het rond gooien als ze thuiskomen :p Grrr:p

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    HAHAHAHA! Dit is zo herkenbaar :D

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Idd ja het is nooit hun eigen schuld; JIJ hebt het weggelegd/opgeruimd of wat dan ook.;)

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Of wat dacht je van die schaamteloze luiheid soms?
    Niet even zelf actief ergens naar zoeken, maar gewoon heel lui naar de bekende weg vragen: waar ligt de kauwgom? Terwijl die kauwgom al 1,5 jaar op dezelfde plek ligt.

Moet je net doen als ik weer zo'n hormonale bui heb :D

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Oohhh, pffff breek me de bek niet open ... het ALTIJD mijn schuld :x:x hij schrijft dingen zoals telefoonnummers, namen, gegevens etc op datgene wat hij tegenkomt. Kan dus een envelop zijn, de achterkant van een bonnetje, een post-itje, een hoekje die hij afgescheurd heeft van iets anders e.d. En dan laat ie dat overal slingeren ...

Gevolg, briefje kwijt en het huis te klein, want IK heb opgeruimd en dus is het mijn schuld ... en uitgerekend op dat ene papiertje stond een zeer belangrijk ding ... hoevaak ik al heb gezegd dat een memoboekje moet kopen en het daarin moet schrijven !!!?? Ben maar opgehouden ermee ...

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Hahahaha! Leuk geschreven en heerlijk herkenbaar.

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

:D geweldig!, idd erg herkenbaar.

mijn man zou zeggen; Jij legt spullen ook altijd op onlogische plekken neer.. ;)
    .

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    hoezo herkenbaar...hahaha, ja het betreft echt een man :D

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Had ik een tijd terug ook. Vriend vraagt '' Waar staat de melk? '' Dus ik anwoord iets doms (bedoel, DUH waar zou de melk staan) '' ik denk in de oven'' . Dus hij heel geirriteerd '' nee ff serieus nu''. Ik '' nou in de koelkast natuurlijk''. Hij '' nee staat er niet''. Ik '' Wel waar,onderste plank''. Hij kijken en zegt '' echt niet''. Dus ik stampvoeten erheen, buk en kijk op de onderste plank , schuif een komkommer opzij en brul '' Hier ligt het schele''. En te bedenken dat wij gewoon zo'n laag koelkastje hebben. Toen durfde hij nog te presteren te zeggen dat als er VAN ALLES (lees komkommer voor ligt zie ik het niet.

Conclusie compleet blind en totaal niet bereid voor het verder kijken dan zijn neus lang is en al helemaal niet om ook maar iets te verschuiven.

Sloomkop;):p

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Wij hebben een zelfverzonnen gezegde als het om verdwenen dingen gaat ... "die liggen naast mijn paspoort en de kaartjes van Ilse de Lange"...

Lang verhaal, maar komt erop neer dat ik lang lang geleden eens op reis moest en mijn paspoort nergens meer kon vinden. Moest holderdebolder een tijdelijke aanvragen bij de Marreschausee op het vliegveld en daarna een nieuw paspoort halen op het gemeentehuis. Mijn oude paspoort nooit meer gevonden. Hetzelfde met concertkaartjes van Ilse de Lange. Ik was en ben er nog steeds 100% van overtuigd dat die op de schouw lagen, bij de spiegel ... nooooooooittt meer gevonden (gelukkig online besteld, dus de bevestiging nog in de mail en een hele lieve mevrouw bij de kassa heeft ons nieuwe kaartjes gegeven ... pfew).

Maar uiteraard ... bovenstaand is dus ook MIJN schuld .... ;)

11. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hoe herkenbaar.........hihihihihihi... die van mij brult al voor hij maar heeft gekeken..... is toch veel makkelijker:$, dan eerst zelf te kijken:(

12. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Zo herkenbaar! Hij kan vooral nooit dingen in de koelkast vinden. Dan ga ik kijken en heb ik het zo gevonden. Maarja, dan moet ik de koelkast ook maar beter opruimen zegt hij dan ;). Ik moet er altijd stiekem toch wel een beetje om lachen.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heeeeel herkenbaar..
    Mijn man is precies hetzelfde..

'waar is mijn nieuwe broek?' Uh, in de kast?
    'nee ligt hij niet' Jawel, daar ligt ie wel.. had m dezelfde dag zelf in de kast gelegd.. Ondertussen man chagrijnig en boos.. Loop naar de kast en pluk zo de broek eruit..
    DAAR HEB JE JE BROEK SUKKEL.....:x
    en wat voor commentaar heeft ie dan: 'Leg het dan fatsoenlijk in de kast'
    Zucht.........

Laatst was ie zijn boormachine kwijt..
    'schat, waar ligt dat ding?'
    Weet ik veel, ik gebruik dat spul niet.. 'Vorige week lag ie nog in de kelder'.. Nou dan ligt ie er nu ook, want ik heb m niet in handen gehad..
    En uiteindelijk pluk ik hem alsnog met een kwaaie kop de kelder uit...

Volgens mij kijkt ie met zn neus;)

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik roep altijd je hebt weer gezocht als een jongetje zeker? ga nu nog eens zoeken maar dan als een meisje. en dan roept ie ik heb al gezocht als een meisje echt waar! hihi, zou het genetisch bepaald zijn die kokervisus.

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh prachtig en zoooooo herkenbaar

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Arrgghh zo herkenbaar.

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaahahahaha..
    hier ook erg herkenbaar,....
    Die van mij zoekt ook zo vreselijk goed altijd!
    whahahaha

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoe groot is jullie bed???

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Die van mij is altijd zijn puffer kwijt. En dan maar de hond beschuldigen dat die ermee aan de haal gegaan is. Dan ligt die gewoon nog op het bureau maar heeft hij er weer papieren ofzo overheen gegooid.

Laatst had ik er genoeg van, heb een gaatje gemaakt in het plasic deel en er een touwjte doorgedaan en dan maar rond zijn nek gehangen.

20. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Dan is die in ieder geval niet omgebouwd! Je hebt een echte MAN!

Deel Deze Pagina