te herkenbaar gewoon, blijkt maar dat veel mannen het zelfde zijn. Mijn man is iedere avond zijn bril kwijt, ik zie in de ochtend al waar hij hem heeft neergegooit, ben blij dat ik dat ik dat kan onthouden. Een keer heeft hij hem op de tafel gegooit, en ja Quinn die wilde er een vouwfiets van maken, bijna gelukt, en Quinn kreeg nog de schuld ook. Nou dus niet he, jij laar je spullen slingeren. Iedere avond roep ik, weer vaste plek, maar geloof dat het maar ga opgeven
hahaha herkenbaar, ik las een stukje en dacht meteen let op het ligt WEL op bed hahahaha hier ook kan mn sleutels niet vinden schat.. heeft ie ze in zijn zak zitten of voor zn neus waar hij al 6x kijkt.. pfff af en toe... altijd alles kwijt...
ohwja de sleutels altijd kwijt, en zoals aanstekers. Zodra hij thuis is, is mijn aansteker weg, en hij is hem dan ook weer kwijt. Vraag me niet hoe het mogelijk is
whahahahahaha ik moet er heel hard om lachen! en het is ZO waar!!! hahaha (kleding en koelkast die zijn ind het ergst!)
hmmmm nou moet ik toegeven dat wij het hier allebei hebben.... hij iets meer als ik natuurlijk!! maar dat is wel heel lastig hoor, dan sta je naar iets te zoeken wat voor je neus ligt..
Lege melkpakken laat hij op het aanrecht staan. Zo irri, hoeveel werk is het om het id prullebak te gooien?
Mijn man zou zeggen: ja, waarom leg je hem dan zo uit het zicht... :x:x Om mij te pesten natuurlijk, maar daar kan ik dan echt niet om lachen.
Oh maar ik geloof ook echt wel dat hij het 5 keer globaal over gestaard heeft hoor.... Maar dat is geen zoeken! Tenminste niet de definitie van zoeken die ik hanteer (en vele vrouwen met mij zo te lezen ) Vanmorgen ik kwam met handoek op mn kop en handdoek om mn lijf de douche uit en er werd uit Wendy dr kamer geroepen dat ik n kusje moest....ja daar is mama wel voor te porren! Dus ik er heen...staat ze in een net aangetrokken bruine mayo en een rood (teklein) truitje... En toen wisten we nog niet dat t niet zulk lekker weer was dus we zouden zo weg gaan! Dus ik zo tegen Wendy "wat heb je nou weer aangekregen?!?" Mijn man verzind nml altijd de meest lelijke combi's ever. Ja zegt mn man, ik kon niks anders vinden... Nu is het daar wel weer n zooitje want mevrouw laait elke dag alle lades van de commode en de onderkant van de kast leeg. Dus nouja zal wel dan... Ik aangekleed, hun al lang en breed (in vreemde combi) naar beneden. Kijk nog n keer op die kamer en NAAST het aankleedkussen ligt gewoon Wendy dr buitenspeel broek (die we altijd aan doen als ze lekker buiten gaat ravotten zoals we van plan waren vandaag!) Maar HIJ kon niks anders vinden als de mayo waar voor hij in de bovenste lade door een laagje sokken moest zoeken....
Oh, zo herkenbaar!!! Zelfs die kleine man van mij is al een echte.... zo jong als ie is!! Hij heeft plankjes buiten liggen (als restant van de schutting). Zeg ik tegen hem: 'waar is je plank? Ga je plank maar zoeken!' Die ligt dan naast zijn voet. Dus hij rondjes draaien en zeggen 'zoeken zoeken zoeken'.... Zegt ie: mama plank weg! Dus zeg ik: 'kijk eens naast je voet'. Zegt ie: PLAAAAAAANK!!!! alsof ie hem 6 dagen niet gezien had ... dat belooft nog wat, hahaha
Hier verwisselen ze wel de lege rolletjes voor volle...om dan de lege op de grond te laten liggen... Heb ooit eens n test gedaan om te kijken hoe lang het duurt voor hij ze zelf zou opruimen....na 4 rolletjes heb ik het toch zelf maar weer gedaan
Poosje terug had hij mijn oudste dochter naar school gebracht. Kleding had ik al klaar gelegd. Toen ze weer thuis kwam deed ik dr schoenen uit en had ze de sokken aan van dr zusje. Hoe krijgt hij het voorelkaar. Gewoon ook uit een andere kast gehaald en niet denken dat het niet past gewoon goed omhoog trekken.