Mijn broer heeft (toen hij een jaar of 20 was) zijn gezicht een keer ingesmeerd met bruiningscreme. Hij dacht dat het gewone creme was. Jullie weten wel hoe mannen hun gezicht insmeren, toch? Nou dan weten jullie vast wel hoe het er na een uur uitzag! En hij is zo naar school gegaan! Echt lachen!
hahahahah wat ene leuk topic... ,lig helemaal in een deuk... mijn man heeft 1 keer shampoo in de wasmachine gedaan, was toch immers ook zeep en wasmiddel was op... Heb wel 4 lege wassen moeten draaien alvorens de schuim wat weg was
Jeej wat is mijn mannetje dan een keukenprinses! Die weet meer van koken dan ik (hij vindt het ook veel leuker dan ik ). Wassen mag ie niet meer van mij, want hij flikkert alle kleuren bij elkaar en let niet op de waslabeltjes.... Verder heb ik eigenlijks niets te klagen hoor, hij zou een goede huisman zijn! Ergerlijk is wel vieze onderbroeken binnenstebuiten midden in de badkamer parkeren. Ik zeg als je dat nog 1 keer doet parkeer ik ze in de woonkamer waar de visite bij is. Dan ist snel afgelopen.
Hier doet me vriend ook vaak de was ff snel, doet hij alles maar dan ook alles bij elkaar zelfs op 40 graden en nog verkleurd het iedere keer, me sokken ooit paars wit gevlekt zijn nu paarsblauw lichtblauw en donkerblauw gevlekt.,
nog een leuke, onze kat heeft een dieetvoer, dus hij gaf de kat te eten pleurt hij het bakkiee vol, slingert er nog meer voer bij in, en gek vinden dat ik stond te lachen.
Ik kom niet meer bij! Ik probeer telkens mijn boterham te eten, lukt niet. Lig in een deuk! Dat had ik graag willen zien
Dat doe je verkeerd Leg ze gewoon eens op of onder zijn kussen, geloof mij maar hij zal je dankbaar zijn
Mijn vent ging laatst het laminaat schoonmaken met spiritus. Volgens hem kon dat gewoon, was maar alcohol!
Ah das een goeie! Zijn kleren flikker ik allemaal in een plastic zak als hij ze niet opruimt. Met de mededeling: hier, ga maar bij je moeder wassen. Zo mooi dat ie nu al z'n kleren opruimt. Vind dat zo ergerlijk dat rommelige.
Ik heb mijn man zijn onderbroeken gewoon laten liggen, totdat hij naar zijn werk moest en geen schone onderbroeken meer in zijn kast had liggen. Heeft een boxer van mij aangetrokken...
@Angelie: Heeft het geholpen? Heb hier ook al wel eens op het punt gestaan, maar nog nooit gedaan.[/code]
Hij: "Schat, die nieuwe vochtige doekjes prikken wel erg aan m'n billen". Ik: "Ja lieverd, dat zijn Glorix-doekjes voor de wc!".
normaal pakken we samen de boodschappen uit na het boodschappen doen. Maar een keer heeft hij ze alleen uitgepakt, want we waren wat laat en onze dochter had enorme honger. ''Ach schat, ik doe het wel, geef jij Isis maar eten''....... Was ik laatst op zoek naar de bak en braad.....die stond dus gewoon al een tijdje uit de koeling in de voorraadkast, evenals de worstenbroodjes die in de koeling moesten en er was nog iets wat in de koeling moest, maar die meneer gewoon bij de andere spullen in de voorraadkast had gezet. Lekker makkelijk......ach ja......verder ist'ie wel lief
hahahahahaha! Hier een kerel die heeeeel lief, de badkamer ging poetsen. Vraagt hij na een tijdje of het bad ook moest (we hebben douche en bad). "Ja schat, die moet ook". Kom ik 5 minuten later boven om te kijken of ik hem kan helpen. Is hij klaar met het bad en gooit hij het water weg. Ik vraag aan hem of hij het toilet ook heeft gedaan......Heeft meneer met het vieze toilet water + doekje, het hele bad gepoetst.. Ook trekt hij meestal zijn onderbroek uit in zijn slaap.....ehhh...