zo heb ik me weleens ongans gezocht naar de maggi. elk kastje gehad. niks! ( kom wel mayo tegen die daar dus ook niet hoort) en wist zeker dat ik nog had... staat ie keurig in de koelkast.
Zo schoot ik ook laatst uit mijn slof. Ik had voor kerst van mijn moeder een spulletje voor onder de douche gekregen. Deze stond in de cabine naast alle andere spullen oa de rommel die mijn vriend heeft. Liggen we samen in bed en ik ruik daar toch de kokos geur die in mijn douchegel zit. Is hij zich gewoon al een paar dagen aan het wassen met mijn kado! Heb hem er nog maar een keer op gewezen dat de gezichtscreme en al dat soort dingen van mij zijn en als hij zoiets wil gebruiken hij het zelf maar koopt. Verdorie mijn dure spullen gebruiken en nooit iets zelf kopen.
Een ex vriendje van mij was geen culinair wonder, dat had ik eigenlijk al kunnen weten toen hij een keer vroeg hoe hij kon zien of het water kookt Maar op een avond toen ik wilde beginnen met eten koken en alles opzette zei hij; ga jij maar lekker douchen (we woonden toen niet samen woonde nog bij mijn ouders die op vakantie waren) ik kook. Kom ik later beneden en het ruikt me toch naar gas? Ik kijken alle pitjes uit, maar de knoppen wel aan. Dus gevraagd waarom hij ze niet uitdraaide dat dit gevaarlijk was. Zegt ie: Oh moet dat zo ik wist niet hoe ik ze uitkreeg dus heb ze uitgeblazen... Weet niet of iemand dat weleens heeft geprobeerd maar dat si verdomd hard blazen hoor. Zijn excuus; Tja dat ken ik niet bij ons thuis is het keramisch...
hoi hoi. hahahaahha wat een sufferd zeg, alles er over heen laten koken zeker. mmm ik blij dat ik een kookplaat heb. mvg koos
hoi hoi dames. ik heb ook een hele slimme man, is al wel een tijd geleden, was net klaar met koken enzo,waarop ik tegen mijn man zeg de kookplaat is niet gelijk koud. pffff ff later hoor ik iets van auuw keihard. loop ik naar me koken stond ie daar met ze hand onder de koude kraan, kan er nu wel om lachen maar dat moment was het zo zielig hahahahahahahaahahah sukkeltje mvg koos
Was dat mijn exvriend toevallig? Die lul zou bitterballen maken. Komt er ineens een schamend koppie om de hoek, en vraagt hij: Mariek? Hoe haal je in vredesnaam bitterballen uit een frituurpan? Had die lul gewoon de bitterballen zonder netje in het olie geflikkerd.
hahahahahahahahhahahahah - je hebt hem toch wel het kleinste lepeltje gegeven om ze eruit te vissen toch?
Hahah nou anders ik wel hahah geweldig zeg hoe sommige mannen zijn. Mijn ventje die vindt niet dat je een wc met chloor schoon hoeft te maken hij zei dood leuk nee joh dat kan best met een allesreinger.... hahahah ik lag helemaal dubbel. Ik zeg nou dat is lekker fris dan he, doe toch maar nog een keer met chloor. Oa ook omdat mijn 1 van mijn poezen nog weleens uit de wc wil drinken..
Dat kan trouwens best eens met dat chloor te maken hebben. Poezen vinden de geur van chloor erg aantrekkelijk. dus wanneer ze ergens gepiest hebben het dus ook niet met Chloor schoonmaken.
Ow hahaha dat wist ik helemaal niet joh. Ja als ze per ongeluk naast de bak piesen dan maken we dat gewoon met allesreiniger schoon dus dat scheelt. Maar ja deze poes is sowieso gek hoor die maakt ook deuren open en staart een half uur met een schuine kop naar een muur....
Haha ik heb er ook zo eentje. Die kan echt alle latjes openmaken en echt hele gevaarlijke dingen doen. Soms zie ik haar gewoon zoeken en denken: Hmm wat zou ik nou eens doen? Kan ook in een la gaan liggen en hem op de 1 of andere manier dichtduwen, dus dat je je wild schrikt wanneer je een onderbroek pakt! de ander is niet zo snugger... Maar dronk eerst ook altijd uit de wc. Nu het liefst uit een glas, maar nooit! uit een bakje grr
zo ken ik ook wel iemand vriend lief ik me eigen rot te zoeken naar de kaas en waar vindt ik die in de kast
Pfffff pies hier zowat in mijn panty! Hylarisch die mannen! Terwijl ik dit topic aan het lezen was, ff wat zoetigs voor bij de koffie pakken. Kom ik in de vooraadkast; zie ik daar de kipkluifjes op de plank liggen. Tja....jammer want toen ik ze kocht gister waren ze nog wel bevroren. (maar wel lief dat hij me hielp met opruimen toch?!)
mijn man ging de tuin doen.... Hij had van zijn ouders een electrische heggesnoeier gekregen, dus hij met dat ding aan de slag. Op een gegeven moment roept ie me. Of ik ff naar de tuin kwam kijken. Nou, de heg zag er keurig uit, maar.....wat had die struik ineens een rare vorm? Ja, had ie ook met de nieuwe heggesnoeier gedaan, was geen succes. Er was een zielig hoopje struik over. Vervolgens zegt ie:"Oh ja, en die dooie struik heb ik ook maar weggehaald." Dus ik kijk vol verwachting naar de plek die hij aanwijst......heeft ie gewoon de hortensia uit de tuin gerukt . Dus ik vraag m waarom ie dat heeft gedaan. "Ja", zegt ie, "die was hartstikke dood!" Ik heb m dus maar even uitgelegd dat als t vol met bloemen zit, het dus springlevend is. Toen hebben we maar een nieuwe hortensia gekocht.
mijn vriend doet weinig stomme dingen, hij kan goed koken, is netjes en sinds ik zwanger ben neemt hij me enorm veel huishouden uit handen maar hij heeft wel zijn momenten... zo stond hij vorige week behoorlijk boos bij de garage omdat na de apk alleen zijn stadslichten het nog zouden doen... bleek dat als de motor uitstaat hij idd alleen stadslicht heeft. start je de auto dan heb je ook gewoon licht een supergoede vriend van ons heeft 2 weken terug de wegenwacht gebeld want zijn auto deed zo raar... dat klopte ook want de benzine was op!