Hij had ze met een bbq vleestang er 1 voor 1 uitgehaald. Allemaal waren ze zwart. Haha. Hij was niet erg slim zeg maar... Hij had wel meer van de domme dingen. Vragen uit wat voor land Chinezen kwamen bijvoorbeeld, en geloofde ook nog eens toen ik zei, uit Japan, zijn hele rug onder de tigerbalsem smeren en het dan uitschreeuwen van de pijn. Een uur aan een brommer werken met een vriend, en dan tot de conclusie komen dat de benzine op is, en dat kreng daarom niet startte. En nog meer van die dingen. Echt wat dat aan gaat heb ik geweldig moeten lachen in die tijd. Mijn huidige vriend is wat dat aangaat heel saai. Alhoewel, toen wij gingen samenwonen wilde ik alles graag in pastel tinten hebben, meneer was samen bezig met een meid, en met de kleur aan mengen vonden ze dat de kleur zacht genoeg was en zijn gaan verven, resultaat, een knalroze muur, een knalpaarse muur, een blauw die lijkt op zonnige dag in de hemel en een soort van groen. Het is wel leuk, maar niet wat ik wilde.
Mijn ex ging een keer rijst koken. Had ie nog nooit gedaan dus eerst de verpakking lezen. Ging goed: netjes rijst gekookt MET water in de pan, afgegoten en nog 5 minuten laten staan met deksel op de pan. (stond zo op het pak). Ja sukkel, wel het gas uitzetten! Moest vervolgens een uur boenen om de pan weer schoon te krijgen!
Mijn vriend heeft laatst onze lichte eikenhouten tafel schoongemaakt met een schuursponsje . Gevolg, allemaal krassen op de tafel... Gelukkig hebben we het er een heel eind weg kunnen krijgen met bijenwas, was wel erg zonde geweest anders. En altijd als hij de heg snoeit buiten met zijn electrische heggenschaar gaat hij door het snoer heen. #-o
Mijn broertje heeft trouwens een keer geprobeerd frikadellen te bakken zonder frietvet. Mijn moeder had 't frietvet al uit de pan gehaald, maar nog geen nieuwe erin gedaan. Dus mijn broertje de frietpan aangezet, en na een tijdje (het lampje ging maar niet uit ), de frikadellen erin gegooid. En hij snapte er niks van! (was wel de eerste keer dat 'ie zelf de frietpan gebruikte, maargoed).
mag ik ook klagen over een andere man dan die van mij? vanochtend is mijn vriend met zijn lease auto naar de vaste garage van het leasebedrijf geweest, omdat het spiegeltje van de buitenspiegel van de bestuurderskans is vernield en zo mag je niet autorijden. dat is als volgt gerepareerd: de man van de garage heeft een spiegeltje gepakt, in de binnenspiegel vastgeplakt, met ducktape (!) om de buitenspiegel vastgezet. dus, we rijden nu rond met ducktape om onze buitenspiegel, én de spiegel is naar beneden gericht dus we kunnen hem nog niet gebruiken en mogen nog niet rijden. hoe vind je die! ik vind het zo absurd! mijn vriend is nu de leasemaatschappij bellen, of dit soms de gewone gang van zaken is. wat idioot zeg!
Als je wat kan zien, mag je we wel een dag of wat mee rijden hoor. Bij ons was het ook, spiegel door de stadsbus eraf geknalt, ging nog met de kabeltjes aan de oude. Nieuwe spiegel duurde ruim een week voordat die binnen was en geen auto was geen optie bij ons. Ik moest natuurlijk geen 150 rijden, want dan houdt ook ducktape het niet Kan je de spiegel zelf niet meer kantelen? Want dat kon bij ons nog wel (met de hand dan wel)
nee, dat kan niet meer. de leasemaatschappij zei overigens dat dit de standaardoplossing is. het is ook niet als tijdelijk bedoeld maar als permanent, in elk geval tot de volgende apk (vorige is net 3 weken terug geweest) of tot de auto eruit gaat. :x we hebben een klacht ingediend, ik vind het te achterlijk voor woorden. nu weer ontopic!
Mijn man maakt de badkamer op een ingenieuze manier schoon. Hij haalt alles leeg kleedt zich uit en zet vervolgens alles in de sop. Dan gaat hij poedeltje naakt met de douchekop alles afspoelen. (wij hebben geen douchecabine) Ik heb zo gelachen toen ik dat zag! Bij televisie opnames in een studio loopt er toch altijd zo'n publieksopwarmer? Die geeft aan wanneer je moet klappen etc. Mijn man vond dat bere interessant en was gefixeerd op die vent. Dan begint die vent wild met zijn armen te zwaaien ten teken dat iedereen moet klappen. Wat doet manlief? juist die gaat zitten zwaaien met zijn armen als een idioot. Dus als je ooit een debiel in een publiek ziet zwaaien is dat mijn man.
Wat mannen ook kunnen zeg Ze doen de gekste dingen . Mijn vriend doet alles in de kast zelfs dingen die in de koelkast moet En dan zeg ik er wat van wordt hij boos . Wel lief bedoelt
Zo heb ik een groene afwasborstel voor afspoelen, kattebakjes en asbakken en een witte voor de gewone afwas. En hij wast altijd alles af met de groene, maar zeg er maar niets meer van, want dan wordt hij boos! Hij maakt ook gerust de vloer schoon met een vaatdoekje, en legt het vaatdoekje daarna weer rustig terug op het aanrecht. GRRR dat vind ik zo vies! Momenteel zit ik thuis met een gebroken enkel, dus kan zelf een stuk minder dan normaal! Dus dan gaan dat soort dingen me veel meer opvallen. In het begin kon ik ook niet wassen, en hij gooit echt alles bij elkaar! Nou ben ik ook wel pietje precies hoor! Dus nu een goede manier voor mij, om de boel te leren loslaten. Maar ik klaag niet tegen hem, want ben blij dat hij alles doet!
Pippeloentje, ik zit ook thuis ivm een gebroken enkel (gips er nu af maar kan niet lopen zonder krukken) En ik moest in het begin ook heel erg wennen aan hoe mijn vriendje de dingen aanpakte en wat je zegt; het beste is uiteindelijk loslaten... wat soms heel moeilijk is. Het grappige is dat wanneer je thuis zit ineens je dingen pas echt gaan opvallen. Zo kwam ik er achter dan die van mij ech een enorme chaoot is. Sorry even off topic. Ik heb weleens gehad dat ik een vriend zag lopen en dacht dat het leuk was als ik op zijn rug sprong. Die vent schrok zich wild! en ik ook want ik kende hem helemaal niet...