oh mannen hahaha

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hij zou de hydrofielen wel even in de kookwas doen. Kennelijk dacht hij dat witte was alle witte was is, dus mijn bh lag er ook tussen. Kwam ik pas achter toen ik hem uit de wasdroger plukte...

En hij snapt niet dat ik zo loop te timen om groente, vlees en aardappelen gelijktijdig klaar te hebben. DUs van de week ging hij broccoli koken. Hij had even geproeft en de broccoli was gaar. Dus hij zet het gas uit, en laat ze zo in het hete water staan en begint aan de aardappelen. :rolleyes: . Heb maar een tosti gemaakt.

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hier ook zon waswonder. ik zeg gisteravond. doe je onderbroek en sokken maar in de wasmand op de zoldertrap. ( de bonte 60 graden was met daarbij ook handdoeken enzo) loop ik vanochtend met die wasmand naar zolder.... zit er ook netjes zijn spijkerbroek en gloednieuwe overhemd tussen. was maar goed dat ik dat weer zag... :rolleyes:

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb al 500 keer gezegd dat hij z'n zakken moet leeg halen. Meestal controleer ik het, maar ook ik was het een keer vergeten.
    En ja hoor, een balpen in z'n borstzakje en uitgerekend toen zat er een splinternieuw overhemd in die was. Nog nooit gedragen. En uitgerekend daarin zat een enorme inktvlek. De rest van de was gelukkig niet. Met een speciaal goedje voor balpen inkt heb ik het er gelukkig nog uit kunnen krijgen.

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Erg grappig al die ''mannen''dingen!
    Hier zie ik ook wel eens iets dat ik denk pfffff maar goed het is goed bedoeld!
    En al helemaal nu ik me niet goed voel telkens!
    ?Maar erg leuk al die acties!
    Heerlijk!

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Oh hahaha dat herken ik ja. Mijn wasmachine maakt geld! heb eens een briefje van 50 euro aan de waslijn gehad :rolleyes: veel kleingeld, kauwgum, papieren zakdoekjes zijn het ergste!

lief hé lekkere sukkeltjes zijn het :D

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oja, een papieren zakdoekje in de donkere was en dan nog steeds niks in de gaten hebben en zo, de hele was in de droger kieperen. Na tien keer wassen ben je dan nog niet verlost van de witte stukjes.

Deel Deze Pagina