Hoi meiden, Ik slikte altijd Gravitamon, maar nu sinds 2 maanden ben ik overgestapt naar de multivitaminen van het eigen merk van etos, de "zwanger worden" versie. Nu ben ik benieuwd of meer meiden deze vitamine tabletten gebruiken en daar net als mij 's ochtends behoorlijk misselijk van worden, haha misschien zit het tussen m'n oren, maar ik heb echt het idee dat ik 's middags nog die vieze smaak van dat plastic omhulsel proef (of zit er juist helemaal geen smaak aan? , kijk, dan ligt het gewoon aan mij, en niet aan de tabletten ) Ik heb ook het idee dat m'n darmen er een beetje van slag van raken. Nouja ben gewoon eens benieuwd naar jullie ervaringen, misschien stap ik toch maar weer over op de Gravitamon!
Hee, kzie dat we gelijk op gaan, qua cycli.... Maarre, ik slik die mega-capsules ook en ik neem het altijd met een sloot water in om die capsules niet eens te voelen/proeven zeg maar. Ze hebben wel een vaag smaakje. Heb zelf geen last van misselijkheid en m'n darmen. Ik slik ze nu al een half jaar ofzo, maar zwanger word je er niet van
Als je er echt behoorlijk misselijk van wordt zou ik gewoon weer overstappen hoor. Ik gebruik FemNatal (Davitamon), met een sloot water idd.
Volgens mij zijn die van de Etos even duur als Gravitamon of zelfs duurder (omdat je er twee van moet slikken). Ik gebruik die van Kruidvat eigen merk, zijn niet zo groot en hebben geen bijsmaak (en ik ben wel zwanger , maar of dat door die pillen komt?)
Ik krijg er een raar gevoel van in mijn buik/tegen misselijkheid aan. Ben ermee gestopt om die reden.
Heb tijden de gewone tabletten van de kruidvat geslikt, nu sinds een maand ofzo overgestapt op de multivitaminen van de etos. Ik heb er geen enkele last van. Ik slik ze ook met wat water natuurlijk, maar een smaakje hebben ze naar mijn idee niet.
Ik slik ook FemNatal van Davitamon. Ik dacht trouwens dat deze pillen alleen maar zorgen voor voldoende vitamines/mineralen e.d. die, als je eventueel zwanger zou zijn/worden, zorgen voor een verminderde kans op een open ruggetje. Het heeft toch 0,0 kans om sneller/eerder zwanger te worden?
klopt. Let je wel ff op de hoeveelheid vitamine A, in de normale preparaten? Want extra vitamine A is niet goed als je zwanger wilt worden, vanwege mogelijke afwijkinegn die het kan veroorzaken bij de vrucht. En let ook even op de hoeveelheid foliumzuur. In de meeste multivitamine preparaten zit slecht 200 mcg foliumzuur, en de aanbevolen hoeveelheid voor zwngeren en wannebe's is 400 mcg.
Ik ben er de eerste maand constant door aan de race geweest hihihi ik ben dus weer overgestapt op alleen foliumzuur.
Ik neem ook de zwanger worden pillen van etos. Ook ik neem ze in met een flinke slok water. Ik proef niks en heb nergens last van. Al heb ik wel het idee dat ik meer uhmmm winden laat . En nu ik dit zo lees denk ik opeens dat het wel eens door die pillen zou kunnen komen. Is het trouwens ook niet zo dat die pillen je cyclus regelmatiger zou moeten maken?
Als er iets als bijv. teunisbloem of monnikspeper? inzit. Dat zit volgens mij wel in de normale vrouwmultivitaminen.
Dit product word gemaakt bij bedrijf waar ik werk... 8) Als het goed is moeten capsules geen bijsmaak hebben want zijn geur- en smaakloos... Gebruik het zelfs overigens niet, al heb ik wel een pakje in mijn locker staan....
Ik gebruik nu nog steeds gravitamon en die bevallen op zich prima. Smaken en ruiken nergens naar en glijden ook makkelijk naar binnen.... en dat is toch wel heel prettig
ik heb eerst altijd gravitamon geslikt, daarna 1 maand zwanger worden van Etos... en zwanger. Maar ligt niet aan de pillen. van beide geen bijwerkingen. De pillen van de etos die ik over had aan mijn zusje gegeven en die kreeg er hoofdpijn van
De ervaringen wisselen dus een beetje. Ik maak de pillen die ik nog heb van Etos, op en dan koop ik weer Gravitamon, ik denk dat ik die toch een stuk prettiger vind! Daar hoef je ook maar 1 van in te nemen iedere dag, en ze zijn ook een stuk kleiner. En toen had ik ook geen last van misselijkheid! Bedankt voor jullie reacties!