als jij nu een positieve ovu test hebt kan het ook maar zo zijn dat je zwanger bent meid, ik heb wel eens gelezen van meiden dat een ovu positief was toen ze zwanger waren en afgelopen maandag heb ik dat met mijn laatste ovu test uitgeprobeerd en idd was deze (iets lichter dan de controle) voor mij positief... dus wie weet.. liefs smoekie
Ik hoop het smoekie! Al denk ik vanaf vanmorgen tcoh echt dat ik ongi wordt. Of misschien zit het weer niet goed . hoe merkt jij het? dat je zwanger bent? xx
Wanneer begin je eigenlijk met die testen?Ik heb zo op deze site besteld en ben nu nog ongi.Moet ik gelijk beginnen met testen als ik het niet meer ben of moet ik dan nog een paar dagen wachten?Omdat ik er nu 10 heb.En als ie dan nog nietpositief is gewoon weer 1 dag wachten en dan weer testen en zo door?Heb het nog nooit gedaan,sorry 8-[
Verschilt per persoon hoe donker ze worden. Ik bewaar ze meestal een paar dagen en dan kan je het goed zien. (kijk maar in mijn album.. ) Gewoon gestaag doorklussen
Bij mij worden ze nooit héél donker. Maar als ik denk dat hij positief is, doe ik er de volgende dag voor de zekerheid nog een. Gisteren een gedaan en die was weer veel lichter dan de dag daarvoor. Dus weet ik mijn eisprong gehad heb.
Vandaag was de test precies hetzelfde. Streepjes zijn identiek aan elkaar Dus ga nog lekker door met testen totdat streepje donkerder word
Groot gelijk! En pas weer stoppen als ze lichter worden. Piek moment duurt bij sommige mensen twee testen ipv maar één.
Vanmorgen zag ik nagenoeg geen streepje,maar ik ben bang dat ik teveel geplast had al Nu heb ik later deze middag nog eens getest,nu had ik echt 4 uur niet meer geplast en weer idem als de test in mijn album. Spannend hoor.
ehm je hebt een positieve ovu test wanneer beide streepjes even donker zijn of de test donkerder is, als die van jou identiek aan de controle is heb je een positieve test in handen meid, en zal de ovu test waarschijnlijk wer lichter worden of helemaal niets meer geven omdat je je piek al gehad hebt........ enne dan heb je op dit moment wel iets anders te doen dan achter die vierkante bril te hangen lijkt mij....
Bedoelde niet dat de test en controle streep gelijk aan elkaar waren ,maar de testen die erna volgde dezelfde kleur hadden als de vorige.
Nathalie, Aan je test te zien zit je eisprong eraan te komen, als het test steepje morgen licht wordt en je hebt een temperatuur verhoging ( tenminste als je tempt ) dan heb je hem gehad. Welke testen gebruik je? Als het te onhandig wordt kan je mischien beter de testen van cb gebruiken, deze werken met ochtend urine en hoef je dus niet zo lang te knijpen. Vooral goed klussen voordat jij je ei krijgt wordt mij altijd vertelt
Oke super! Dan lijkt het dus dat je eisprong is geweest (hoop dat je flink geklust hebt ) Maar als ik naar de banner kijk dan staat er nog 10 dagen tot eisprong?...Misschien moet je je kaartje effe online zetten dan kan ik er even naar kijken. De testen van matcare zijn goed. Als ik deze test gebruik ga ik vanaf 8 tot 11 niet meer naar toillet en drink dan nog maar 1 glaasje per uur. Op deze manier red ik het net en werkt de test goed bij. Ik hoor of zie het wel! Groetjes maaike
o, ja dan is het jammer! Wel een handige site hoor! Je voert gewoon elke dag je temp in en of je geklust hebt. Eigenlijk is het allemaal vanzelf sprekend