Volgens mij hoef je tegenwoordig de huisarts niet meer te bellen en mag je meteen de verloskundige bellen. Ligt eraan of je historie hebt of niet misschien? Ik moet zelf wel huisarts bellen, omdat er complicaties waren bij mijn vorige bevalling waardoor ik meteen naar het ziekenhuis moet en als alles goed is met 12 weken van ziekenhuis overgedragen wordt aan de verloskundige zeg maar. En dan met 36 weken weer naar het ziekenhuis... In de tussentijd zijn we ook verhuisd. Maar kan me herinneren dat je binnenkort gewoon een afspraak met de VK kan maken. Ik heb wel eens gehoord dat je het beste kunt zeggen dat je niet precies weet hoe lang je zwanger bent, krijg je misschien meteen een echo
En wat heb je gedaan brocantje? Ik heb 'm gewoon onder z'n neus geduwd net... hij vindt het heel leuk, maar zit met een vol hoofd vanwege het afronden van zijn opleiding, dus ik denk dat hij pas in april er echt over na gaat denken. Als ik nu naar mijn dochter kijk, dan denk ik; ik hoop dat het kindje gezond is en op haar lijkt
Dankjewel allemaal Liefde 1978; k heb de clearblue indicator gekocht om het toch wat werkelijker te maken. En Heb hem een rompertje gekocht met i love dad erop. Hij is wel helemaal blij dat het eindelijk gelukt is, maar toch wel in shock. Net zoals mij hoor, zo onwerkelijk en nieuw nu allemaal!!