clear blue digital negatief ... maar geen ongi

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kimih, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Hallo dames , kan er iemand raad geven , mijn vorige ms was begonne op 20 februari , mijn eisprong op 4 maart waar ik zeker van ben door ovulatietest en ook gevoeld . Gisteren nod , vanmorgen clear blue digital met weken indicator gedaan en gaf aan niet zwanger en heb ook nog geen menstruatie en geen symptomen ..
    Liefs , x

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Kan zijn dat je net te vroeg hebt getest? Probeer anders eens een kruidvat test!

3. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Ja das ook een mogelijkheid ik ga deze week denk ik proberen ene te halen heb ook predictor thuis maar lees hier slechte ervaringen ...

4. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Iemand ervaringen ?

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Volgens mij moet je voor de clear blue een bepaalde hoeveelheid hcg hebben...eerst even een gewone proberen, bijv vd action of de kruitvat?!

6. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Hey , ja op de bijsluiter staat vanaf 25 .. ik zal morgen of overmorgen eens zien voor een andere test , indien ms niet erdoor komt .. die onzekerheid is verschrikkelijk ..

7. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Niemand ervaring ermee ?

8. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    als je test 4 maart positief was, dan komt je eisprong binnen 24-48 uur! Dus als je uit gaar van de laatste (is 6 maart) +14 dagen is 20! Dus dan zou morgen je NOD zijn! Nog even geduld dus! Maar ik zou er niet teveel op rekenen! Ik Teste met cb weekindicator 4 dagen voor NOD positief! Succes, en ik hoop het voor je!

9. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Ik testte met kruidvat 5 dagen voor NOD negatief, en 1 dag na NOD duidelijk positief, met CB 2 dagen na NOD Zwanger 1-2 weken. Best wat uiteenlopende ervaringen dus! Misschien nog 2 dagen geduld. Ik had al wel bij de eerste test al symptomen....

10. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Helaas toch niet zwanger ... Ongi is er door gekomen . Dank allemaal .

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuf!

Deel Deze Pagina