Oh mijn god...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke1983, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quirine19

quirine19 Nieuw lid

21 mrt 2007
    1
    0
    0
    Meid ik duim voor je.

7 maanden geleden heb ik hetzelfde meegemaakt. Bij mij zag je een dikke streepje en een heel lichte ernaast. Dit kwam doordat er niet genoeg HCG in mijn bloed was, de eerste dagen en je kon niet vastellen of ik zwanger was ja of nee. Maar na drie dagen was het raak. Dus ik hoop voor je. :D

2. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    Belgiƫ
    Die digitale heeft naar het schijnt meer HCG nodig dan de gewone test.
    Mss over twee dagen nog eens testen dan met digitale.

Fientje

3. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    oww wat spannend allemaal..
    succes met je digitale test..

groetjes van deze kant

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb net mijn clearblue digitaal getest... niet zwanger!
    aangezien ik 4 dagen heb gewacht en ochtendurine heb gebruikt ga ik ervan uit dat mijn hcg gehalte echt hoog genoeg zou moeten zijn en dat ik dus echt niet zwanger ben. erg jammer. natuurlijk heb ik nog naar de streepjes gekeken op de strip en er zit een licht 2e lijntje, maar die mag je toch niet intepreteren.

dus... erg jammer, hoewel ik over de test erg te spreken ben, het ging heel makkelijk en snel en je hebt een onmiskenbaar resultaat.

mijn vriend en ik hebben besloten dat we (nu we toch nog niet zwanger zijn) eerst een korte reis gaan maken van 2-3 maanden dit jaar. dus ik ga denk ik weer even aan de pil, moet even met de ha overleggen. das ook een leuk vooruitzicht, en ik ben nog jong, maar stiekem pas een posi test ook wel erg leuk geweest!

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi Marieke,

Wat jammer dat ie negatief was! Maar je hebt in elk geval iets leuks om naar uit te kijken! Jullie hebben groot gelijk! Nu kan het nog. Maar waarom zou je de pil dan nog gaan slikken? Dan moet je straks weer helemaal ontpillen.... Dan ging ik liever even klooien met condooms.... En als je eenmaal op reis bent helemaal niks meer gebruiken. Misschien krijg je dan als je terug komt wel een positieve test.... Heel veel plezier en succes in elk geval!

Groetjes Marije

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ben ook niet blij om weer aan de pil te gaan, maar de landen die we op het oog hebben staan niet echt bepaald bekend om de goede hygiene, en we willen echt low budget, backpacken enzo. ik ben van nature zwaar ongi en dat kan ik dan echt niet gebruiken.
    maar ik ga nog ff afwachten wat de ha ervan zegt.

Deel Deze Pagina