Even rustig aan! Update pagina 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ElviraR, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi hoi,

    Zoals ik al ergens geschreven heb, vind ik van mezelf dat ik teveel denk aan zwanger worden. Ik lees ook dagelijks op het forum (super leuk) en denk dat dit me nog meer met zwanger worden bezig houdt. Ik wil daarom ff wegblijven. Weet niet hoelang ik het volhoudt, maar probeer pas rond mijn NOD (of misschien nog later) pas terug te komen.
    Heb ff een dipje....

    Tot gauw en denken doe ik wel aan jullie hoor ;)
     
  2. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    lees ff mijn berichtje wat ik net heb geopend...
    ik denk dat ik me hetzelfde voel als jij op dit moment... grrrr
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja we denken idd ff hetzelfde. Ik gun het de anderen ook van harte hoor, maar vind het ff niet eerlijk; allebei in ronde 1 na het stoppen met de pil...en ik al een half jaar gestopt en nu in ronde 4 :cry: . Zo zit ik normaal echt niet in elkaar....haat het gewoon van me dat ik nu zo denk. Moet daarom ff weg van mezelf!
     
  4. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ja meis. ik heb dat ook. en ik schaam me ook heel heel diep. maar die gevoelens komen gewoon boven en ik kan ze niet verdringen. vraag me ook af of dat de manier is om hier mee om te gaan.
    ik denk dat ik ook maar eens wat minder aanwezig ga zijn...
     
  5. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik snap jullie helemaal...
    Ik had gisteren ook dat gevoel.
    Maar vandaag gaat het al een stuk beter.
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook in een keer zwanger, maar ik wist dat het nu niet zo kon zijn en dat was dus ook.
    Dat komt hard aan als je dan ineens die verdomde rotduivels krijgt.
    Laat het allemaal even bezinken en tegen de tijd dat je NOD er weer aan komt voel je je misschien wel weer stukken beter.
    Ik duim voor jullie mee dat wij in de volgende ronde de gelukkigen mogen zijn!
    Sterkte en kop op!
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sterkte Elvira.
    Hoop dat je gauw terug bent op dit forum met goed nieuws!

    Silly
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    kom op meiden , het is niet het einde van de wereld. ik ben nu 6 maanden bezig en maak mij nog geen zorgen.
    ik snap jullie gevoelens maar maak het jullie nie zo moeilijk joh door je zo van slag te laten brengen.
    ik wordt steeds makkelijker merk ik . pas na een jaar ga ik mij maar eens zorgen maken dacht ik maar zo. en tussendoor genieten van alles wat mij nog op het pad gaat komen zonder kindertjes...

    lieke...
     
  8. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als de duivels er net zijn baal je als een stekker, volgens mij komt dat ook door de hormonen. Een paar dagen later kijk je er al weer anders tegenaan. Kop op meid en wie weet zien we elkaar over 4 weken en dan wel positief!

    Voor jou hetzelfde meid, kop op.
     
  9. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ik snap je wel Elvira, ik zit net als jij in dezelfde positie, echter ik probeer het positief te blijven zien.
    Kop op!!

    Karin
     
  10. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ik snap je ook hoor Elvira ;)
    Doe maar even rustig aan, als je er weer aan toe bent, kom je toch weer babbelen ;)

    Ik heb het deze maand ook pfff.

    liefs manon.
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sorry, ben even niet positief...normaal wel hoor. Dus dan maar ff weg! Komt wel weer...
     
  12. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik snap jullie reacties best hoor. Maar bedenk je wel dat we hier met zoveel vrouwen zitten die allemaal zwanger willen worden. het geeft een heel vertekend beeld dat er hier bijvoorbeeld 5 vrouwen op 1 dag zwanger blijken te zijn.

    Ik heb me er op het moment bij neergelegd dat je alleen maar kunt afwachten. Ik ben lekker met andere dingen bezig en dat bevalt me prima. En dat doet ieder op zijn eigen manier, dus ik kan me best voorstellen dat jullie ff minder op het forum komen.

    Pim
     
  13. ik begrijp wat je bedoelt! wij zitten in ronde 10...
     
  14. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Doe lekker rustig aan jullie .
    Probeer even je gedachten te verzetten en gewoon niet aan het zwanger worden denken .
    Ik weet dat het moeilijk is , maar het helpt vaak wel .
    Hoop dat jullie gauw weer lekker in jullie vel zullen zitten en dat jullie weer lekker kunnen mee kletsen met ons .

    Groetjes Joyce
     
  15. Niet meer actief

    Weet je dat dat een heeel goed idee is ik zat daar echt ook aan te denken, misschien ga ik dat ook maar eens doen.... :(
     
  16. Niet meer actief

    Wij zijn ook al 9 maanden bezig Bianca, iedere keer ongesteld worden is ook niet leuk meer.... je gaat je dan afvragen of het nog allemaal snel gaat komen enzo... :(
     
  17. Niet meer actief

    Tis voor iedereen anders hoor lieke, als jij bijv 10 maanden bezig bent dan ga je ook een keer denken heee ben nu wel erg lang bezig komt het nog of komt het niet, dus ik begrijp die mensen heel goed..... :(
     
  18. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik weet dat ik echt nog niet moet zeiken na ronde 4, maar ik kan er ff niks aan doen Lieke. Ik doe ook heus wel leuke dingen en geniet van mijn leven en weet ook echt wel dat dit niet het einde van de wereld is. Zit alleen ff in een dipje zoals ik al schreef. De ene heeft dat na ronde 4 en de andere misschien pas na ronde 88...(beetje overdreven) Sorry, maar daar kom ik wel weer overheen hoor ;)
     
  19. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik herken het ook allemaal, maar zoals Lieke het zegt: Het word al wel makkelijker.
    Ik ben van de eerste ook zo maar plots zwanger geraakt en nu ga ik ook mijn 5de ronde in en ook nog niet zwanger.
    Vorige maand heb ik vrezelijk gebruld toen mijn ongi kwam, maar kijk er toch nu anders tegen aan veel positiever.

    Misschien wel heel verstandig om het helemaal van je los te laten en kijken hoe dan het gaat.
    Maar ervaring delen onder de meiden hier op de forum is toch ook fijn!

    Groetjes Anna.
     
  20. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Hoi!
    Wij zijn 10 maanden bezig en ik gerken het ook helemaal!Het is nog niet eens zo'n slecht idee van ff weg te blijven,misschien moet ik dat ook maar effe doen...Denk toch dat het effe beter is,want door het forum hou ik me er dubbel zo hard mee bezig!(ook al is het ook leuk)Misschien zal eventjes 'pauze' ons wel goed doen...

    Grts Lucia xxxxxxxxxx
     

Deel Deze Pagina