STOP! Ga je nou niet langer gek maken! je test ziet er prima uit en zoals eerder gezegd, hcg verdubbelt om de dag.. Gefeliciteerd!
Haha dank je wel Pien!! Kan het nog niet geloven...na al die tijd... Morgen bellen met fertiliteitsarts!
Ja hoor preggie! Zo waren mijn testen deze keer ook en pas na 5 minuten steeds. Zat echt steefs met t zweet in mijn handen te wachten waar blijft ie nou??? Zit nu alweer in mijn laatste weekjes dus ik zeg Gefeliciteerd!!
Sorry dat ik jullie weer lastig val, maar kan het zijn dat de testen van Kruidvat heel langzaam oplopen?
Ja kv testen knallen niet heel klopt. Kijk maar eens in mn album staat een rijtje. En de knaller pas met 5 weken.
Paula, dank je wel...Ik zal zo de test van vandaag even plaatsen.. Ben gewoon zo bang dat het alsnog misgaat. Woensdag is mijn NOD. En heb helemaal geen klachten! Alleen maar continu druk op baarmoeder, en af en toe krampen zoals wanneer je ongesteld wordt...
Vandaag nog niet getest...durf ik niet! Heb ook helemaal geen zwangerschapsklachten... Vind het daarom zo eng! Morgen mijn NOD. Af en toe menstruatiekrampen, maar voornamelijk continu druk op mijn onderbuik. Heeft dat wat te betekenen dat ik verder geen klachten heb?