O die stomme cb digitaal altijd. Ik snap de magie van het woord ‘zwanger’ maar ik hoop dat je niet teveel hangt aan een wekenindicator. Die is van zoveel afhankelijk! En je strepen op de predictor zijn zooooo mooi. Dus eigenlijk zegt die 2-3 net zoveel. De echte wekenindicator krijg je van je vk over een week of 8 Enne: voor de rest accepteer ik je hysterie
Niet.mee.eens. Als je alleen een CB doe rond 4/5 weken en je verwacht dan een 2-3 of 3+ heb je zeker gelijk maar ts heeft op 11 dpo een 1-2 weken gehad, dan zou je met een goede hcg-verdubbeling 6 dagen daarna een 2-3 moeten hebben. En 7 dagen daarna een 3+. Ik vond vooral de 3+ erg fijn omdat dat toch een bevestiging is die je rond de 5 weken krijgt en de meeste testen na 17 dpo niet meer oplopen. Ik ben dus pro-cb-digitaal. Mits je hem "goed" gebruikt. @ts, ik had op 14 dpo een 2-3 en op 20 dpo een 3+. Mijn predictors waren qua dpo en duidelijkheid vergelijkbaar met die van jouw. Een knaller op de predictor verwacht ik in jouw geval rond 14/15 dpo.
Oké dat snap ik. Ik vind het vooral zo sneu als dames net op een kantelpunt zitten qua cb en dan net de verkeerde kant op kantelen. Zorgt voor onnodige zenuwen. Of proberen te vergelijken met iemand anders. Van mij mogen die puntjes dus best weg hoor tussen de woorden van je eerste zin. Klinkt zo streng en er valt prima met me te praten
Dat is niet hysterisch, dat is gewoon zwanger en dus heel normaal! Zo ben je komende weken gewoon en voel je ee vooral niet schuldig over want je kunt gewoon de hormonen de schuld geven
Nee snap je wel en ik bedoelde het ook niet vervelend hoor maar echt voor jezelf zou zo jammer zijn dat je extra onzeker wordt door de oploop van testen.. ik had een 2-3 terwijl ik eigenlijk een 3+ had verwacht dus ik weet het niet zo goed
Oke dus dan moet ik officieel aanstaande donderdag wel 2-3 hebben maar het zou dus net zoals jou al op 14 dpo kunnen (morgen in mijn geval)
Ik herken je gevoel haha! Hier ook net voor de mmm spontaan zwanger geworden. Ik had op 17dpo een echte knaller. GEFELICITEERDDDDDD! JE BENT ECHT ZWANGER HIHI! GENIETGENIETGENIET.
Ja, dat zou idd kunnen. Denk dat je 1e cb op de dag van je 1e positieve predictor ook al wel positief zou zijn geweest. Ik zal ff kijken of ik nog foto kan vinden van predictor op dag dat mn cb 2-3 gaf. De onderste is van 14 dpo
Hele mooie oploop!! Gefeliciteerd!! Probeer ie niet zo vast te pinnen op wanneer 2-3. Je zou verwachten tussen nu en een week of 2 weken. Maar niet bang worden als je bv morgen nog geen 2-3 ziet. Ik had einde van week 5 pas 2-3 en toch echt n peuter rond lopen. Heb me suf getest en ben bang geweest. Eigenlijk zonde van de 1e weken.
Oke oke. Neem me het niet kwalijk, ik kon het niet laten..... hahaha Oh ik voel me zo’n controlfreak maar wel de 2/3 aangetikt.