Oh my.. net voor de mmm, kan iemand me knijpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loulou12, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Haha lekker gevoel he als het dan de goede kant opvalt?! Gefeliciteerd.

Loulou12 vindt dit leuk.
  2. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    @RoGiJuLi mag ik jou een privé bericht sturen?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Tuurlijk

4. Miltje

Miltje Niet meer actief

@Loulou12 hoe gaat het? Morgen alweer een week na positief test :). Hoe voel je je?

5. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Ah lief dat je dat vraagt!
    Ik voel me goed. Wel erg moe en last van pijnlijke borsten. Verder niks. Oja en ik ben net holle bolle gijs vandaag want ik prop me vol met eten haha. Hoe gaat het met jou?

6. Miltje

Miltje Niet meer actief

Goede om te horen dat met jou goed gaat:). Hier gaat het ook wel. Vandaag 9dpo en nog negatieve getest. Had hoofdpijn en heb ik sinds twee dagen soort krampen/menstruatie/ ovulatiepijn:confused:. Ben enorme moe.
    Het zit niet anders op dan wachten:oops:. Ik moest steeds aan je denken en aan jou bericht 9 dpo negatieve en 10dpo positief:). Heb nog hoop en misschien morgen of overmorgen een tuur streepje. Hoef nog niet een vet te zijn. Als maar een streepje is hahahha

Namar vindt dit leuk.
  7. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Oeee spannend! Ik had op 9 dpo ook hoofdpijn en was niet lekker/moe. De dag erna idd heel licht streepje!
    Ik ga voor je duimen. Hoop het echt voor je:thumup:

Miltje vindt dit leuk.
  8. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Owwwww meid! Wat lees ik nou :):):) super tof!! Ik zat met jou in een NOD groepje weet niet of je dat nog weet. Je had toen een veel latere ei terwijl je dacht dat je je piek al had gehad.

Hoeveelste ronde is het daarna gelukt! Owww wat gunde ik het jou. Gefeliciteerd hoe voel je je?

9. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Aaah wat lief, dankje!!
    Ja uiteindelijk was het ronde 4. Dus dat is super snel gegaan ondanks ik al een lange tijd wist dat ik pcos heb.
    Ik voel me ondanks wat kwaaltjes goed. De misselijkheid begint langzaam te komen, maar is over als ik wat eet.

Hoe is het met jou? 12 weken al!!! Hoe was de termijnecho?

Esther21 vindt dit leuk.
  10. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Super snel nog! Blij voor je :) oww die misselijkheid, ik ben nog steeds best ziek zit ook aan de medicatie zonder is het amper te doen met 2 kindjes.

Gisteren me termij echo gehad en ben totaal 6 dagen vooruit gezet in me 2 echo’s. Hartje klopte mooi regelmatig, maagje en blaasje waren al mooi gevuld dus alles zag er goed uit. Voor nu 30 maart uitgerekend

11. Miltje

Miltje Niet meer actief

@Loulou12 hoe is het daar? Hoe voel je je?Lang niet meer van jou gehoord:o:.

12. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Hiiii! Jeetje een tijd geleden idd. Ik ben een beetje afwezig haha. Ik voel me sommige dagen top en andere dagen afschuwelijk:rolleyes: maar verder niks te klagen hoor.
    Met 7 weken het hartje gezien en volgende week al de termijnecho!
    Maar wat zie ik nu??!! 6 weken 3 dagen zwanger? Van harte gefeliciteerd! Super fijn!!:D:D

Miltje vindt dit leuk.
  13. Miltje

Miltje Niet meer actief

Goed om te horen dat met jullie goed gaat. Gaat snel of niet?! Bijna termijn echo zozo top. En niet misselijk enzo?
    Hier zijn we ook verder gegaan en paar weken later had ik ook een positief test in handen op 8 dpo. Voel mij tot nu toe oké. Wel heeeeeeeeeeel moe :confused:. Maar tja... ik mag niet klagen. Tis tenslotte gelukt:).
    Geniet van je zwangerschap en al de kwijltjes zie het maar als bij zak:roflmao:.
    Alles voor een goede DOEL:D
    Dikke knuffel:rolleyes:

14. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Het gaat super snel!
    Ik ben wel redelijk vaak misselijk en nu 2 dagen gehad incl. overgeven maar dan kan ik me opeens weer meerdere dagen goed voelen en alleen maar moe zijn.
    Het hoort er allemaal bij:D
    Veel succes met je zwangerschap!!! Lekker genieten naast de kwaaltjes!

Miltje vindt dit leuk.
  15. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw

Dat is gelukt :D:D:D
    @Miltje

16. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Super van harte gefeliciteerd :)

17. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ja wel gelukt mar niet toen ik verwacht hahaha. Toen kwam nog een eisprong achteraan en toen pas geraakt hahaha

Namar vindt dit leuk.
  18. Namar

Namar Fanatiek lid

3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    Oh echt :D
    In ieder geval is het goed gekomen :thumup::)

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zie hem hoor Super spannend. Alvast gefeliciteerd ik hoop dat hij mooi oploopt de komende dagen

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haha volgens mij heb je alleen de openingspost gelezen :p

Miltje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina